Κυριακή 30 Ιανουαρίου 2011

Η παθολογία, η βιβλιοθήκη και η flawless..

Το ξέρω ότι έχει πολύ καιρό να γράψω..
Τον τελευταίο καιρό το πρόγραμμα μου είναι σταθερό.
Νοσοκομείο το πρωί και το απόγευμα βρίσκομαι χωμένος στους δύο τόμους της παθολογίας μέχρι το βράδυ.
Μου αρέσει όμως!! Μαθαίνω πράγματα! :)


 
Ενα πράγμα που σίγουρα θα μου λείψει από τη Θεσσαλονίκη είναι η βιβλιοθήκη του πανεπιστημίου.
Κυρίως εν περίοδο εξεταστικής.

Το κορίτσι που κάθεται απέναντι και ανταλλάσσετε βλέμματα ενώ διαβάζετε, η παρέα που μιλάει και σου σπάει τα νεύρα, η κοπελιά που έβαλε το τακούνι για να έρθει να κάνει την πασαρέλα διαβάσει και πολλά άλλα.
Αλλά κυρίως το κορίτσι που κάθεται απέναντι και ανταλλάσσετε βλέμματα.

Αφού ακολούθησα τους κανόνες, έπαιξα το παιχνίδι όπως έπρεπε (ίσως και καλύτερα) και σε γνώρισα.
Αφού το σύμπαν συνομώτησε και μιλήσαμε εκείνο το βράδυ που μου χαμογέλασες.
Αφού είχαμε δώσει ραντεβού στο ίδιο τραπέζι, δεν γίνεται να το ξέχασες!
Γιατί δεν ήρθες ποτέ?

p.s. http://www.youtube.com/watch?v=jl9IQFCtt5c

6 σχόλια:

  1. Κόουτς!!!
    Μια ερώτηση: την νύχτα που εσυνομώτησε το σύμπαν στο αγαπημένο μέρος του πάσης φύσεως συναγερμίκου και ιδιοκτήτη αυτοκινήτου πέραν των 2000 κυβικών(χώρις να εξερούνται και τα λιγότερο ρυπογόνα), αυτή λοιπόν την νύχτα είσαι σίγουρος πως έπεξες σωστά?? Εκαμες την 2-stroke χειραψία που κάμνεις με τους φίλους σου?? Μήπως έμαθε πως είσαι συγκάτοικος του CA?? Μήπως όσο έλειπες στην Παγοχώρα εγύρευκε σε τζείνη??
    Πολλά τα ερωτήματα Κόουτς, τέλειωνε κάμε κάτι τζαι ο Κινέζος καπνίζει αριμανίως τα Μάρλμπορο τα κότσινα τζαι καρτερά μας!!!

    p.s. το σχόλιο για τους συναγερμίκους δεν στοχεύει σε κομματική αντιπαράθεση, ήταν καθαρά για εμπλουτισμό της περιγραφής.

    p.s.2. δεν είμαι ρατσιστής ως προς τους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων πέραν των 2000 κυβίκων,αλλά ναι έιναι ρυπογόνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φίλε καρατελλιστή..
    εκείνη την νύχτα στο πριγκηπάτο της Εγκωμης, αφού το σύμπαν την έστειλε μπροστά μου, δεν άφησα την ευκαιρία να πάει χαμένη. Ολα πήγαν βάσει σχεδίου και όταν της είπα την ατάκα, φυσικά έππεσε σαν την τζίκλα. Ολα έγιναν ακριβώς όπως έπρεπε να γίνουν.
    Δυστυχώς μετά την επιτυχία μου απουσίαζε ένα 2ο χέρι για να κάμω τo 2-stroke hi five οπότε προσπάθησα να το κάμω μόνος μου, και εμπλεχτήκαν τα χέρια μου!
    (νομίζω έβλεπε με εκείνη την ώρα, εν ξέρω αν έχασα πόντους που τούτο.. εν το νομίζω φυσικά, μάλλον θα εκέρδισα!)

    Τα ερωτήματα όμως παραμένουν αναπάντητα.. διότι..
    ενώ το νερό μπήκε στο αυλάκι,
    ενώ η γέμιση μπήκε στη γαλοπούλα,
    ενώ ο ανανάς μπήκε καθαρισμένος και κομμένος στο ψυγείο,
    δεν εμφανίστηκε ξανά.

    Ανησυχώ ότι κάτι της συνέβηκε..
    δεν μπορεί να εξηγηθεί αλλιώς..

    p.s. εγώ λυπούμαι το γιο του κινέζου, που ενώ θα ετοιμάζεται να πάει σινεμά, ο πατέρας του θα του πει chin dao chu (=επέστρεψε στην κουζίνα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. 留在餐厅!!!今天没有电影!!!
    (μετ: μείνε στο μαειρκόν!!!δεν έσιει σινεμά σήμερα!!!)

    Για εύκολη κατανόηση απο τους Κινέζους αναγνώστες του μπλόγκ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ''ούτε σήμερα ουτε αύριο..
    το ταμείο θα είναι μειον μετά την κλαγγή που θα ακούσουμε απόψε..
    και ότι λεφτά μείνουν θα τα χρειαστώ για τα malboro τα κότζσινα..''

    και η σκέψη του..
    (γι'αυτό μου είχε πει ο πρόπαππους μου που εμενε στο Θιβετ ότι υπάρχει ένα μικρό νησί στον κόσμο που το να κάμεις εστιατόριο με all you can eat θα σε καταστρέψει..)

    p.s. μετά τη μετάφραση που έκαμες, το google analytics έδειξε μια απογείωση στον αριθμό των αναγνωστών από την Κίνα!
    Απλά οι χιλιάδες αναγνώστες φαίνεται ντρέπονται να αφήσουν σχόλια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μα τι μου θύμισες τώρα!!Νόμιζω ότι ολοι έχουμε περασει εξετστικές στη βιβλιοθήκη έχουμε τουλαχιστον μια παρόμοια εμπειρια να διηγηθουμε!!Νυφοπάζαρο η βιβλιοθήκη utan tvekan!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. utan tvekan όμως! :)
    τις δικές σου τις ιστορίες όμως δεν μας τις είπες.. να πάρουμε καμιά ιδέα.. ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πριν αφήσεις ένα σχόλιο σιγουρέψου ότι είναι χρήσιμο διότι:
1. Θα το διαβάσουν και άλλοι
2. Μπορεί να μείνει εδώ για πάντα
3. Κάποια μέρα ίσως το βρούν αρχαιολόγοι