Παρασκευή 1 Απριλίου 2011

Περί κινητών τηλεφώνων..

2 σε 1 το τελευταίο 48ωρο..
όλα ξεκίνησαν χθες το πρωί..

οκ, δεν μου έδωσε το τηλέφωνο της..

μετά πήγα για τρέξιμο (με το κινητό μου!!),
ήρθα σπίτι (με το κινητό μου???),
και μετά από κανένα 10λεπτο πήγα βιβλιοθήκη (χωρίς το κινητό μου!!)
από τότε το καλώ και χτυπάει..


σπίτι τίποτα δεν ακούγεται ούτε δονείται.. (το είχα στο αθόρυβο νομίζω..)
στο γήπεδο δεν είναι.. πήγα σήμερα και ρώτησα..
μέσα στο ψυγείο (στο ράφι που το είχα ξεχάσει για 1 μέρα την προηγούμενη φορά) δεν είναι

Συνοψίζουμε..
μετά τις τελευταίες 48 ώρες, ούτε αριθμός τηλεφώνου, ούτε τηλέφωνο!! :s

p.s. μέχρι αύριο το κόβω να τελειώσει και η μπαταρία.. εγώ το ξέγραψα ήδη..
p.s.2 τουλάχιστον αυτή τη φορά δεν το άφησα πάνω στο πεζοδρόμιο την ώρα που έδενα το παπούτσι μου και να φύγω
p.s.3 ευτυχώς που το blog μου έχει χιλιάδες views οπότε όλοι σας που προσπαθείτε να με πάρετε τηλέφωνο και δεν το σηκώνω ενημερωθήκατε για την απώλεια.. :)
p.s.4 τώρα που το σκέφτομαι ρε Β., και να μου έδινες το τηλέφωνο σου χθες το πρωι, τώρα θα το είχα χάσει!! :))

4 σχόλια:

  1. Κι εσύ χρυσό μου μ'άνοιχτές τσέπες πας και τρέχεις στις παραλίες;
    Θα γλιτώσεις πολλούς μπελάδες χωρίς κινητό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εσύ ειδικά ξέρεις τι μπελάδες θα γλυτώσω..
    από την προσωπική εμπειρία που είχες με το κινητό μου! συγνώμη για τον κυριακάτικο ύπνο που σου χάλασε, μετά από εκείνο το ΤΕΛΕΙΟ πάρτυ με την ΤΕΛΕΙΑ μουσική και τις ΤΕΛΕΙΕΣ φράουλες στο πιο ωραίο μπαλκόνι της Καλαμαριάς!!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κόουτς!!
    Σημερα ηρτε το μυνημα σου διοτι αντιμετωπιζα ενα θεμα με το κινητο μου,φυσικα δεν ειναι το ιδιο με το δικο σου θεμα με το κινητο αλλα ετσι για να εχουμε κατι να κλαιμε. Το κακο ειναι πως για να επικοινωνησω πλεον μαζι σου πρεπει να γραφω δαμεσα και να δουμε ποσες χιλιαδες βλεπουν τι λαλουμε. Θα προσπαθησω οπως παντα να ειμαι λακωνικος. Πρωτον θα συμφωνησω με την Ευα οτι ΔΕΝ παιρνουμε το κινητο για τρεξιμο εκτος αν εχουν φερμουαρ οι τσεπες μας και ειδικα οταν η πλειοψηφια των ανθρωπων του παραλιακου δεν ειναι ατομα περιωπης, οπως τον CA για παραδειγμα. Δευτερον, ειδες την δεσποσυνη, ειπες της τα ενα χερακι, ειπες της ομως πως δεν εχεις κινητο σε περιπτωση που θελησει να μπει μες τα παμπατζια?? Τριτον(οχι και τοσο σοβαρο), ξερω πως τον μυνημα στο κινητο ηταν για να με αναγκασεις να γραψω αλλη μια παραγραφο στο μπλογκ σου με αποτελεσμα να ανεβουν οι αναγνωστες σου και κατ'επεκτασην οι μετοχες του Περιπλανωμενου Τερατος :)

    Καρατελλιστης out...

    p.s. επεξατε και Bang!(full expansion) στο μπαλκονι της Καλαμαριας οπως περσι? Παλε εκαμνες τον σεριφη και απειλουσες τους ουλλους??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φίλε Καρατελλιστή..
    όπως είπες παρακολουθούν εκατομμύρια (όχι χιλιάδες) τις συζητήσεις μας στο blog, αλλά ευτυχώς που χρησιμοποιούμε τη γλώσσα της κλαγγής με όλα τα κωδικά ονόματα και έτσι δεν μπορεί να καταλάβει κανένας εκτός από τους εμπλεκόμενους..
    Οσον αφορά το κινητό, εμίλησα με τον διευθυντή της Q και επέτρεψε μου να κρατήσω τον ίδιο αριθμό. Στην αρχή εκαμνε μου τον δύσκολο, έκαμε μου παρατήρηση που εδώ και 2 χρόνια εν του έδωκα πάνω που 20 ευρώ διότι πιάννω μόνο σε wind και Q, αλλά στο τέλος είπε μου οκ και απάντησα του ''Q σου λεβέντη μου!''
    Που το άκουσε εμιδίασε..

    Οπότε η δεσποσύνη έχει τον αριθμό μου, θυμάσαι πολύ καλά ότι της το έδωσα (παρόλο που εν το έθελε)! Αλλά το μόνο παμπάτζι που θα δει που μένα είναι παμπάτζι της γριάς.. και εκείνο αν είμαι στες καλές μου όταν θα κλαίει..

    Οπως και να χει, αφού κάμνουμε που κάμνουμε τη συζήτηση δαμέ, σου εύχομαι καλό ταξίδι στην μπότα και καλά να περάσεις με το μωρό.

    Τον CA αμφιβάλλω αν θα τον δεις.. έμαθα ότι είχεν ιστορίες..
    Επίσης έκαμε μου εξουσιοδότηση για να πιάσω τα λεφτά του erasmus και επήρεν την μαζί του.. Τούτα τα μαγικά μόνο ο Πέγκος..

    p.s. ξέρεις ότι άμα λείπεις κάμνω τον pash-σερίφη.. Αμαν είσαι παρών όμως κρύβομαι πίσω από τα βαρέλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πριν αφήσεις ένα σχόλιο σιγουρέψου ότι είναι χρήσιμο διότι:
1. Θα το διαβάσουν και άλλοι
2. Μπορεί να μείνει εδώ για πάντα
3. Κάποια μέρα ίσως το βρούν αρχαιολόγοι