Τετάρτη 1 Ιουνίου 2011

Συμπάθειες..

Καμιά φορά πρέπει να βγαίνουμε έξω από το δικό μας κόσμο, να τραβιόμαστε εκεί στην άκρη και να βλέπουμε τι γίνεται με τους γύρω μας.
Να βλέπουμε τα πράγματα αντικειμενικά και όχι όπως θέλουμε ή όπως συνηθίσαμε να τα βλέπουμε.

Εκεί είναι που ανακαλύπτεις τις πραγματικές συμπάθειες..
η μάλλον εκεί γκρεμίζονται οι ψεύτικες..

Εκεί που εσύ νομίζεις ότι καταπιέζεσαι για να μην κατηγορήσεις τον άλλο, αυτός έρχεται και σου λέει ότι είσαι ερειστικός μαζί του συνέχεια.. Τόσο πολύ διαφέρουν οι απόψεις. Πως γίνεται αυτό?
Θα μου πεις ένα απλό βλέμα έτυχε στο μυαλό μου να σημαίνει ''είμαι ερωτευμένη μαζί σου'' ενώ αυτή απλά σκεφτόταν τι θα φάει το μεσημέρι και έτυχε να με δει εκείνη την ώρα.

Γι' αυτό λέω.. να μην φτιάχνουμε τις συμπάθειες στο μυαλό μας..

p.s. αφήνω τις κακές σκέψεις όμως και αφήνω να με ταξιδέψει μια πολύ εναλλακτική μουσική πρόταση, με αγάπη από την Ο.  http://www.dailymotion.com/video/xj0lbj_monsieur-minimal-yyyyy-yyyyy-yyyyyy-yyy-yyy-yyyyyy_music
(όχι, δεν διάλεξα εγώ την διαφήμιση!)

3 σχόλια:

  1. Α ρε Κων. Μου 'χει κολλήσει τις τελευταίες μέρες αυτό το τραγούδι. Πρώτη επιλογή :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. είδες τι μουσικές προτάσεις στέλνει η Γερμανία? :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απ'την Ελλάδα την έχει την έμπνευση. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πριν αφήσεις ένα σχόλιο σιγουρέψου ότι είναι χρήσιμο διότι:
1. Θα το διαβάσουν και άλλοι
2. Μπορεί να μείνει εδώ για πάντα
3. Κάποια μέρα ίσως το βρούν αρχαιολόγοι