Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου 2011

Nu börjar vi!

Πρώτη μέρα στη Στοκχόλμη μετά από μια εβδομάδα στη Θεσσαλονίκη.
Και μπορώ να πω ότι μου έλειψε η πόλη! :)

Μου έλειψε το δωμάτιο μου εδώ, οι (τρελοί για διάφορους λόγους ο καθένας) συγκάτοικοι, ο σταθμός του μετρό* κοντά στο σπίτι μου και οι τυποποιημένες ανακοινώσεις, και γενικά ο κόσμος γύρω και το άκουσμα των Σουηδικών.

Φαντάζομαι αυτά είναι καλά νέα για κάποιον που κάνει μια καινούρια αρχή.

Σήμερα λοιπόν πήγα και το πρώτο μάθημα σουηδικών στο folkuniversitet. Το επίπεδο είναι πολύ καλό, γνώρισα πολλά άτομα και αυτό είναι πολύ ευχάριστο, η καθηγήτρια μας έβαλε στη θέση μας από την αρχή και όλα δείχνουν ότι θα είναι ένας μήνας με πολλά σουηδικά! Σας αφήνω λοιπόν για να κάνω τις ασκήσεις μου!!

* Μου αρέσει πολύ που το όνομα του σταθμού του μετρό είναι hallonbergen (mountain of raspberries) και επίσης μου αρέσει που όταν το χρησιμοποιώ διαβάζω την καθημερινή δωρεάν εφημερίδα metro

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πριν αφήσεις ένα σχόλιο σιγουρέψου ότι είναι χρήσιμο διότι:
1. Θα το διαβάσουν και άλλοι
2. Μπορεί να μείνει εδώ για πάντα
3. Κάποια μέρα ίσως το βρούν αρχαιολόγοι