Σάββατο 1 Οκτωβρίου 2011

Android freak!!

Ομολογώ ότι εκσυγχρονήστικα ταχύτατα και μετατράπηκα κι εγώ σε android freak!

Ζω σε μια χώρα όπου όποιος δεν έχει smart phone είναι εξωγήινος, κανένας δεν κρατά cash, όλοι είναι online 24/7 και το 75% (και λίγο λέω) μέσα στο μετρό κοιτάζει την οθόνη!

Ετσι κι εγώ τον τελευταίο μήνα άρχισα να μετατρέπομαι σε αυτό εδώ το ανθρωπόμορφο όν..


Μάλιστα! Ψηφίζω android και είμαι περήφανος για το Samsung Galaxy Ace που έχω, παρόλο που πάσχει από το ''Sleep of Death'' (είναι ασθένεια που αφορά τα androids, μην το ψάξετε στο βιβλίο της ανθρώπινης παθολογίας σας..)

Δεν χρησιμοποιώ πλέον την παλιά μου ατζέντα. Τα γράφω όλα στο calendar του κινητού μου και αυτό με θυμίζει αυτόματα!
Τα αγαπημένα μου post it αντι να τα κολλώ στο παράθυρο του γραφείου μου, τα κολλώ πάνω στην οθόνη του κινητού μου. Cool?
Παίζω scrabble στα σουηδικά με άλλους ''φίλους'' μου and i like it! :)

σε λίγο καιρό θα σταματήσω να πηγαίνω στο supermarket..
Θα αγοράζω μόνο από το android market..
με λίγα λόγια..μετατράπηκα κι εγώ σε android freak!

Και επί ευκαιρίας, είπα να σας προτείνω κατά διαστήματα ενδιαφέροντα και χρήσιμα apps (applications) που ανακαλύπτω.

Για σήμερα λοιπόν, αφού είπαμε ότι πλέον θα είμαι σχεδόν συνέχεια on, σας προτείνω το 3G watchdog
Πολύ απλό και εύχρηστο app που σου λέει πόσο έχεις χρησιμοποιήσει το 3G του κινητού σου ώστε να μην ξεπερνάς ποτέ το δωρεάν όριο που σου παρέχει ο provider σου.

''this post was written on an a samsung android''

lol, από το pc μου γράφω, απλά ήθελα να νιώσω ακόμη πιο freak! :)

p.s. μουσική, από την αγαπημένη Melissa
http://www.youtube.com/watch?v=NGghv7pexZU&feature=BFa&list=FLy2OzYnDubyPOpSxPUSrXgg&lf=mh_lolz

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πριν αφήσεις ένα σχόλιο σιγουρέψου ότι είναι χρήσιμο διότι:
1. Θα το διαβάσουν και άλλοι
2. Μπορεί να μείνει εδώ για πάντα
3. Κάποια μέρα ίσως το βρούν αρχαιολόγοι