Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου 2011

Πάμε Κύπρο για διακοπές!

Με μια παρέα σουηδούς pensionärer (συνταξιούχους) που πάνε στην Κύπρο
για να απολαύσουν λίγο ήλιο!
Ακριβώς!
Εκλεισα το εισιτήριο μου σαν ευκαιρία τελευταίας στιγμής από ένα πρακτορείο που οργανώνει 2 εβδομάδες διακοπώςν στην Κύπρο. Μου πρόσφεραν και μεταφορά μέχρι την Αγία Νάπα και τους είπα ευχαριστώ αλλά δεν χρειάζεται!

Επιστροφή στο νησί λοιπόν!
Οι τελευταίοι μήνες ήταν πολύ γεμάτοι.
Από όλες τις απόψεις.

Ελπίζω να έχετε όλη καλή διάθεση όπως έχω εγώ τώρα!
Παρόλο που χθες παρ'ολίγον να κάψω το σπίτι μας διότι ξέχασα αναμένα τα κεριά!

Αυτά τα Χριστούγεννα θα είναι mysigt!
Θα δούμε αγαπημένα πρόσωπα, θα φάμε, θα παίξουμε επιτραπέζια, θα ετοιμάσουμε γάμους,
θα φάμε (Χριστούγεννα στην Κύπρο.. εννοείται δις),
θα διαβάσουμε (κλισε, αλλά αυτή τη φορά πρέπει..), θα πάμε cabrio με τον cuzz και το σειρα.

Να φροντίζετε να απολαμβάνετε την κάθε στιγμή! (τι με έπιασε με τα κλισε..)

Μουσική εποχής!
http://www.youtube.com/watch?v=iT1zD4c65l4&feature=BFa&list=FLy2OzYnDubyPOpSxPUSrXgg&lf=mh_lolz


p.s. Χτες γιορτάσαμε τις προσλήψεις μας. Το σχέδιο ήταν να γίνει με τον πρώτο μισθό, αλλά λίγη πίστωση δεν χάλασε ποτέ κανέναν! Grill στη Στοκχόλμη! :)

p.ss. ανυπομονώ να ανοίξω το δώρο που μου έκανε η Κία! :)

p.sss επιτέλους χιόνισε! :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πριν αφήσεις ένα σχόλιο σιγουρέψου ότι είναι χρήσιμο διότι:
1. Θα το διαβάσουν και άλλοι
2. Μπορεί να μείνει εδώ για πάντα
3. Κάποια μέρα ίσως το βρούν αρχαιολόγοι