Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2012

Τα μυστήρια της Sundsvall..

Και εκεί κάπου ανάμεσα στην παιδιατρική, το σκι και το σολωμό, λύνουμε σιγά σιγά και τα μυστήρια της Sundsvall.. Αλλά συνεχώς εμφανίζονται καινούρια! :)


1o Μυστήριο: Εκείνα τα σκαλιά κοντά στο σταθμό των τρένων, ενώ όλα είναι πάντα χιονισμένα πως γίνεται να είναι πάντα στεγνά? Στεγνά όμως?
το λύσαμε.. Ο Σ. ισχυρίζεται ότι η επιγραφή που ανακάλυψε και που γράφει ότι από κάτω έχουν καλώδια είναι αληθινή. Εγώ και ο κύριος κύριος Πόντους φυσικά επιμένουμε ότι υπεύθυνος είναι εκείνος ο νάνος, που εμφανίζεται μόλις φύγουν οι περαστικοί και τα καθαρίζει ασταμάτητα.

2ο Μυστήριο: Που είναι όλοι οι Σουηδοί Κυριακή πρωί?
το λύσαμε.. Οταν πήγαμε στο χιονοδρομικό

3ο Μυστήριο: Πόσο χρονών είναι? Αυτό παραμένει άλυτο.. Για περισσότερες πληροφορίες στο συγκάτοικο..

p.s. το δώρο που έκανα στον εαυτό μου μετά τη συμβουλή της ΓκΔ :)  Εμένα μου πάει περισσότερο.


p.s.2 μέχρι να πάρω (ή να μου πάρουν οι καλοί μου φίλοι που διαβάζουν το blog) αυτό που ήθελα αρχικά.

p.ss ξενέρωσε το post με τόσα ρούχα..

2 σχόλια:

  1. ενας γνησιος ανορθωσίτης δε φοράει τόσα πράσινα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χαχα! Ανορθωσιάτης rumkompis.
    Θέλω πολλή δουλειά ακόμα μέχρι να σε κάνω αληθινό Μαχητή μου φαίνεται!
    (θα ξεκινήσουμε με την IFK Sundsvall στην παγωμένη κόλαση!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πριν αφήσεις ένα σχόλιο σιγουρέψου ότι είναι χρήσιμο διότι:
1. Θα το διαβάσουν και άλλοι
2. Μπορεί να μείνει εδώ για πάντα
3. Κάποια μέρα ίσως το βρούν αρχαιολόγοι