Τετάρτη 22 Σεπτεμβρίου 2010

Επιτραπέζια παιχνίδια (+ μια ταινία δώρο)


Ολοι οι άνθρωποι έχουν ένα πάθος. Οχι κάτι παθολογικό ή έντονο, απλά μια ασχολία που τους δίνει ευχαρίστηση, τους επιτρέπει να εκφραστούν και να εκτονωθούν. Αυτό άλλωστε διηγείται εκτός άλλων και η αργεντίνικη ταινία
''El secreto de sus ojos''
την οποία είδα τυχαία στη Θεσσαλονίκη πριν λίγους μήνες, και την οποία συστήνω ανεπιφύλακτα.

Μάλλον το πρώτο μου κιόλας post προδίδει εν μέρει και την δική μου αγαπημένη ασχολία που είναι τα καλά επιτραπέζια παιχνίδια με την κατάλληλη παρέα. (κάποτε ήταν το ποδόσφαιρο, αλλά αυτό είναι μεγάλη ιστορία..)

Γιατί να είναι τόσο υποτιμημένα σήμερα? Γιατί να μην είναι cool όταν σε ρωτούν οι άλλοι τι σου αρέσει να κάνεις κι εσύ απαντάς να παίζω επιτραπέζια?
Εγώ πιστεύω ότι είναι cool, είναι μια ασχολία που προσφέρει ευχαρίστηση, επικοινωνία και πολλές φορές ενεργοποίηση του μυαλού μας (που σιγά σιγά σκουριάζει..)

Επιστρέφουμε στη Σουηδία όμως. Αύριο θα πάω σε ένα σουηδικό σύλλογο που ασχολείται με ''καλά'' επιτραπέζια παιχνίδια. Το βρήκα τυχαία, πήγα την περασμένη Πέμπτη, μου άρεσε (φυσικά) και σκέφτηκα ότι είναι καλή ευκαιρία για να γνωρίσω κόσμο και να εξασκήσω τα σουηδικά μου!

Αποφάσισα λοιπόν να μοιράζομαι μαζί σας τα καινούρια παιχνίδια που μαθαίνω και μου αρέσουν, γιατί θα αναγκάσω πολλούς από εσάς να τα παίξετε μαζί μου όταν επιστρέψω, θέλετε δεν θέλετε!
(Και επειδή παράλληλα, μέσω αυτού του blog, το οποίο θα γίνει κάποτε διάσημο θα επηρεάζω και θα καθοδηγώ τις μάζες, ανεβάζοντας τα επιτραπέζια παιχνίδια στη θέση που τους αξίζει!)

Μην αγχώνεστε, δεν χρειάζετε να μάθετε τους κανόνες του κάθε παιχνιδιού.
Αφού έχω ταλέντο στο να τα εξηγώ.
Απλά έτσι για να έχετε μια ιδέα περι τίνος πρόκειται.

Τελειώνω το ''προτασικό'' αυτό post λοιπόν και σας αφήνω στην αγκαλιά του google για περισσότερες λεπτομέρειες:
- Puerto Rico
- Struggle of Empires

p.s. αφιερωμένο στην Ε. που με έβαλε μέσα στον κόσμο των ''καλών'' παιχνιδιών, εκείνη τη νύχτα στο Ποσείδι.

p.s.2 αφιερωμένο στον Χ. και την Κ. που αντί τα επιτραπέζια, προτιμούν να πίνουν καφέ και να κοιτάζουν τριγύρω

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πριν αφήσεις ένα σχόλιο σιγουρέψου ότι είναι χρήσιμο διότι:
1. Θα το διαβάσουν και άλλοι
2. Μπορεί να μείνει εδώ για πάντα
3. Κάποια μέρα ίσως το βρούν αρχαιολόγοι