Τετάρτη 13 Οκτωβρίου 2010

Hjärtans Frojd

Το ξέρω ότι έχει αρκετό καιρό να γράψω..
Λίγο οι γεμάτες μέρες του erasmus, λίγο η έλλειψη έμπνευσης, λίγο η P.
(έτσι για να έχουμε suspence στο blog)

Σήμερα ήταν μια γεμάτη μέρα στο νοσοκομείο! Ημουν εκεί από τις 7 μέχρι τις 5 και το σημαντικό είναι ότι έκανα επικοδομητικά πράγματα.
Είπαμε ότι δεν θα εξιστορώ τις ιατρικούρες από το blog, επειδή κάποιοι (μελλοντικοί συνάδελφοι) θα ζηλέψουν, και κάποιοι άλλοι (μελλοντικοί πελάτες) θα βαρεθούν να τις ακούνε!

Και το γεγονός ότι τα σουηδικά μέρα με τη μέρα βγάζουν περισσότερο νόημα κάνει την παραμονή μου ακόμη πιο ενδιαφέρουσα, κι εμένα πιο χαρούμενο.


Σας αφήνω με το αγαπημένο μου σουηδικό βιβλίο (ναι ναι, το διάβασα και είμαι περήφανος!)

''Ενώ επέστρεφε με το συνηθισμένο λεωφορείο από το σχολείο, πρόσεξε κάτι κόκκινο, κάτι που δεν ήταν εκεί συνήθως.
Τότε δεν ήξερε ποιο ήταν το κορίτσι με τα κόκκινα μαλλιά.
Το μελισσόχορτο, ή Citromeliss, ή Hjärtans Frojd ήταν το άρωμα της.
Ηταν το φυτό που του έκανε δώρο όταν πήγε πρώτη φορά στο δωμάτιό του.''

p.s. δυστυχώς για τους περισσότερους σας το βρήκα μόνο στα σουηδικά

p.s.2 πάντως εγώ κάθε πρωί και κάθε απόγευμα, που πηγαινοέρχομαι στο Malmö, πάντα κοιμάμαι στο λεωφορείο. Δεν καταλαβαίνω ούτε ποιος μπαίνει, ούτε ποιος βγαίνει.. (ούτε πότε φτάνω σπίτι μερικές φορές, αυτό είναι το κύριο πρόβλημα)

p.s.3 αύριο θα παίξω ''Small World''

10 σχόλια:

  1. Ένα έχω να πω...Τα Σουηδικά είναι πανεύκολα! Διάβασα με μεγάλη προσοχή το απόσπασμα από το βιβλίο που παραθέτεις στο ποστ και το κατάλαβα σα να διάβαζα ελληνικά. Απορώ γιατί εσύ ακόμα ζορίζεσαι!!!!

    Καλημερούδια από ένα μέρος που το καλοκαίρι είναι ατελείωτο και παρακαλάμε για λίγο χιόνι (και πολύ δε μας χαλάει!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ναι.. ζορίζομαι λίγο διότι μερικές φορές χρειάζεται να μιλάς καλύτερα από ότι ένα 12χρονο.. (γιατί για αυτή την ηλικία είναι το βιβλίο!)

    Σε κάθε περίπτωση, θα σου φέρω το βιβλίο να διαβάσεις και το υπόλοιπο!
    (να δεις τι καλός φίλος είναι το google translator!) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χωρίς πλ΄σκσ τώρα, από κάτι ταινίες που είδα και ήταν στα σουηδικά μου φάνηκε πως μοιάζουν αρκετά με τα αγγλικά. Ισχύει ή πάλι λάθος κατάλαβα;

    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χμ.. Για να δούμε..

    http://www.youtube.com/watch?v=IpHniCEHY7I

    p.s. καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλά, αυτό με το SEX και το SIX με αποτελείωσε. Ήδη έχω κάνει διάφορους διαλόγους μες το μυαλό μου!

    Ναι, η αλήθεια είναι πως μοιάζουν ε; Τουλάχιστον στην προφορά.

    Επίσης να πω πως εάν αυτός που κάνει την παρουσίαση είναι Σουηδός...πληρώνω όσο όσο να μάθουμε σε ποια πόλη ζει και να μετοικίσω εκεί για το υπόλοιπο του βίου μου.

    Καλημέρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Välkommen i exotiska Sverige! Du har tid att bli uttråkad oroa dig inte... :)


    δεν πιστεύω να το θες και στα ελληνικά;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Tack!! Det kommer jag aldrig att göra!
    ελπίζω τουλάχιστον..
    από ότι κατάλαβα και από την λίγη ιατρική που ξέρω, όταν μιλά η εμπειρία πρέπει να είμαστε προσεκτικοί.. κι εσύ αν κατάλαβα καλά την έχεις! :)

    Ha det så bra!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κοίτα, φιλοσοφικά αν το δείς όλα τα βαριέσαι στο τέλος. Ειδικά αν η βαρεμάρα μετφράζεται στη φυσιολογική φθορά, επομένως και τη Σουηδία θα τη βαρεθείς... Σε όλους συμβαίνει, είτε αργά είτε γρήγορα...

    Προσωπικά μετά από 7 χρόνια με ειδικότητα κι εξειδικεύση, τα έχω βαρεθεί όλα εδώ πάνω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πριν αφήσεις ένα σχόλιο σιγουρέψου ότι είναι χρήσιμο διότι:
1. Θα το διαβάσουν και άλλοι
2. Μπορεί να μείνει εδώ για πάντα
3. Κάποια μέρα ίσως το βρούν αρχαιολόγοι