Τετάρτη 17 Αυγούστου 2011

Αύγουστος..

Για τους περισσότερους είναι ο καλύτερος μήνας του χρόνου.
Ο πιο ζεστός μήνας του χρόνου. Ο πιο ωραίος μήνας του χρόνου.
Ο μήνας των διακοπών. Ο μήνας με τις καλύτερες πανσέληνους. Ετσι δεν είναι?


Δεν έχω παράπονο. Κάναμε ένα αξέχαστο πάρτυ ορκωμοσίας γεμάτο events! Και ας ήταν γραμμένο λαθος το ''ορκομωσία'' στο δίπλωμα που πήραν όλοι οι παρευρισκόμενοι. Κανείς δεν το πρόσεξε. Ούτε εσύ θα το πρόσεχες! Μόνο η αδερφή μου το πρόσεξε και δεν το είπε σε κανένα! :)


Γιατί δεν απολαμβάνω αυτό τον Αύγουστο?
Οσο θα ήθελα?
Ενα κεφάλαιο τελείωσε, ένα καινούριο κεφάλαιο ξεκινά!
Τώρα έπρεπε να υπάρχει ενθουσιασμός, όρεξη, αυτοπεποίθηση!

Ομως είναι κάποια πράγματα που δεν τα διαλέγεις.
Και τι είναι αυτή η μανία με τις κατασκηνώσεις επιτέλους!!!!
Σταματήστε να πηγαίνετε κατασκηνώσεις, camping κτλ.
Θέλω κι εγώ να σας δω!

Εκλεισα τα εισιτήρια μου για Στοκχόλμη!! :)
27 Αυγούστου φεύγω!
τι κι αν έφαγα Χ μέχρι τώρα από 47 αιτήσεις που έκανα για να βρω σπίτι?
δεν ανησυχώ! :)
να δείτε που θα βρω σπίτι και θα τα καταφέρω!

και να δείτε που θα οργανώσω τη ζωή μου με το δώρο ορκωμοσίας που θα παραλάβω σε λίγες ημέρες! τέρμα πια η ατζέντα και τα ξεχασμένα ραντεβού! :)
και μου είπανε ότι αρέσει και στα κορίτσια :)

p.s. και μια γεύση από το πάρτυ :)








p.s. http://www.youtube.com/watch?v=oN4S353dNJ0
(για το μ. την Α. και εμένα, που δεν ξέρουμε.. Και για εσάς που την ζείτε!)

2 σχόλια:

Πριν αφήσεις ένα σχόλιο σιγουρέψου ότι είναι χρήσιμο διότι:
1. Θα το διαβάσουν και άλλοι
2. Μπορεί να μείνει εδώ για πάντα
3. Κάποια μέρα ίσως το βρούν αρχαιολόγοι