Δευτέρα 29 Αυγούστου 2011

Oslo!

Είμαι στο Οσλο!

Cool.. Που τ’αλήθεια!
17 βαθμοί.
Και guess what? Βρέχει.. =)
Ευτυχώς που οι βαλίτσες μου δεν πήγαν απευθείας και έβγαλα το σακάκι μου το δερμάτινο! :)

8 ώρες.
Διαβάζω το βιβλίο μου, βλέπω HIMYM, σερφάρω, κοιμάμαι, βλέπω τους αλλους γύρω μου κτλ.

Και μετά Στοκχόλμη.
Είμαι πολύ ενθουσιασμένος!
Απίστευτο κι όμως αληθινό.

Πάμε για να βρούμε σπίτι!!!
Wish me luck, sisu, hålla tummarna..

p.s. το post ανεβαίνει αργοπορημένα διότι το netbook και τα windows 7 αποφάσισαν να μην ενώνονται σε public networks.. Φυσικά εγώ μπήκα με το smartphone! =)

2 σχόλια:

  1. Ευχαριστώ!!
    Πραγματικά πολύ smart! Μην σου πω ότι ενώνομαι και 3G δωρεάν με την Conviq kompis! (βλ. σουηδική Whats up) =)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πριν αφήσεις ένα σχόλιο σιγουρέψου ότι είναι χρήσιμο διότι:
1. Θα το διαβάσουν και άλλοι
2. Μπορεί να μείνει εδώ για πάντα
3. Κάποια μέρα ίσως το βρούν αρχαιολόγοι