Πέμπτη 3 Νοεμβρίου 2011

Απαιτώ..

Να γίνει κανόνας στις βλιοθήκες ότι το να γράφεις/διορθώνεις την παρουσίαση σου ή να ''διαβάζεις'' από το διαδίκτυο (γιατί όλοι ξέρουμε ότι laptop και παραγωγικό διάβασμα δεν πάνε μαζί) με το laptop σου και να παράγεις το τικ τικ τικ τακ τικ τακ τικ τικ τακ τικ... τικ τακ τακ τακ τικ τικ.. με το πληκτρολόγιο σου δεν διαφέρει σε τίποτα από το να μιλάς στο τηλέφωνο, να τρως πατατάκια και γενικά να μην σέβεσαι την ησυχία!

Ελεος. Πόσο δύσκολο είναι να το καταλάβουν αυτοί που το κάνουν ότι είναι ενοχλητικό? Τουλάχιστον ας πηγαίνουν όσοι έχουν laptop σε ένα σημείο μαζεμένοι. Αφού δεν χρειάζονται απόλυτη ησυχία..

Επίσης..
πόσο μου τι δίνει στα νεύρα όταν είμαι σε εστιατόριο που έχει buffe και το διπλανό τραπέζι παραγγέλει a la carte. Μην νομίσετε ότι το κάνω θέμα, φυσικά και δεν με αφορά αλλά τουλάχιστον στο blog μου μπορώ να το γράψω.

Λοιπόν.. επειδη τα είπα και ξεθύμανα, έχω και καλά νέα.
Εστειλα και άλλες αιτήσεις, και αν δεν προκύψει κάτι θα κάνω την επίθεση μου και στην allmänmedicin για αρχή! =)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πριν αφήσεις ένα σχόλιο σιγουρέψου ότι είναι χρήσιμο διότι:
1. Θα το διαβάσουν και άλλοι
2. Μπορεί να μείνει εδώ για πάντα
3. Κάποια μέρα ίσως το βρούν αρχαιολόγοι