Δευτέρα 14 Νοεμβρίου 2011

Σκανδιναβικά..

Ηταν ένα αξέχαστο τριήμερο!

Και όπως και να το κάνουμε ήταν σκανδιναβικό.
Γιατί όταν φεύγεις από την Σουηδία, με προορισμό την Φινλανδία και πετάς με νορβηγικές αερογραμμές είναι όσο πιο σκανδιναβικό γίνεται!


Σάουνα
Είδα σάουνα σε ξενοδοχεία, σε γυμναστήρια και σε πισίνες..
Σε καφέ όμως που να πηγαίνεις να πιεις τον καφέ σου και να λες ''δεν μπαίνουμε και λίγο στη σάουνα?''
αυτό υπάρχει μόνο στη Φινλανδία!
Για τον Ρούντολφ που φάγαμε δεν νιώθω τύψεις.
Ετσι κι αλλιώς εγώ δεν περιμένω δώρα αυτά τα Χριστούγεννα!
Οχι ότι δεν ήμουν φρόνιμος.. μια χαρά duktig ήμουν.
Απλά έχω ότι χρειάζομαι, τους ανθρώπους που με αγαπούν και δεν νιώθω ότι θέλω κάτι άλλο!


11/11/11..
Σύμφωνα με την Κ. ήταν η μέρα που θα ''σπουρτήσει'' η αγάπη. Οπως μου είπε -σε μια από τις καθημερινές μας συζητήσεις,- έχει συσσωρευτεί πολλή ενέργεια στη γη, της οποίας οι δονήσεις συντονίζονται οοένα και περισσότερο και οι άνθρωποι θα το νιώσουν.
Το νιώσατε?
Δεν είμαι σίγουρος για την αγάπη.. Πάντως γεννημένο αγόρι νούμερο 111 της ημέρας, πήρε personummer 111111-1116 (να ήταν όλα άσσοι αποκλείεται διότι το τελευταίο νούμερο βγαίνει συναρτήση των 9 προηγούμενων, και αν αυτά είναι άσσοι τότε αυτό είναι 6) και θα έχει να το περηφανεύεται.
Εγώ που θέλω ένα απλό personummer ακόμα να το πάρω. Αλλά καθόλου δεν με περιορίζει προς το παρόν οπότε δεν επείγει.


Android
Τέλος πια η κοινωνική απομόνωση των ''Θυμωμένων πουλιών''.
Προτείνω ανεπιφύλακτα να κατεβάσετε το Two player reactor και περνάτε παραγωτικό χρόνο με το έταιρον ήμισυ σας.
(αν κρίνω από την ανταπόκριση που είχε η ψηφοφορία στο blog, αναμένω και τα downloads του πιο πάνω application να εκτιναχθούν μέσα στις επόμενες ώρες μέρες)
Τώρα που είπα ψηφοφορία.. ευχαριστώ όλους εσάς που ψηφίσατε. Οσοι δεν το κάνατε ακόμη.. βουρρ!!


Βιβλίο
είναι ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου..
ή μήπως είναι ο σκύλος?
σίγουρα ο σκύλος είναι πιο σταθερή αξία αν πιστέψουμε αυτό που λένε οι έρευνες.. ότι δηλαδή σε 50 χρόνια δεν θα εκδίδονται πλέον βιβλία και ότι σε 150 χρόνια τα σπίτια δεν θα έχουν μέσα βιβλία..
μπερδέυτηκα. τέλοσπάντων.. εγώ σας προτείνω το βιβλίο των ημερών.. ξέρω.. λίγοι από εσάς θα το προτιμήσουν..


Καλά να περνάτε.
Ολοι.
Και αυτοί που μερικές φορές σκέφτομαι ότι δεν θέλω να περνάτε τόσο καλά.
Και η θερμοκρασία μειώνεται.. Mysigt

2 σχόλια:

Πριν αφήσεις ένα σχόλιο σιγουρέψου ότι είναι χρήσιμο διότι:
1. Θα το διαβάσουν και άλλοι
2. Μπορεί να μείνει εδώ για πάντα
3. Κάποια μέρα ίσως το βρούν αρχαιολόγοι