Παρασκευή 30 Ιουλίου 2010

Η Θεωρία των 5 χρόνων

Θεωρώ ότι η πιο κάτω θεωρία είναι μια δική μου θεωρία που αν βέβαια τη θεωρήσουν σωστή πολλά άτομα ίσως μια μέρα και να θεωρηθεί θεώρημα.. (όπως αυτό του Θαλή)
Μιας και ανέφερα το Θαλή, αφιερώνω το post αυτό στην αδερφή μου! :)

Τον τελευταίο καιρό στο σπίτι με έπιασε μια όρεξη να συγυρίσω κάποια συρτάρια του δωματίου μου και όχι μόνο.
Μια όρεξη, την οποία η αδερφή μου θεωρεί παθολογική, όπως κι εγώ όμως θεωρώ παθολογικό το ότι δεν παίζει μαζί μου επιτραπέζια παιχνίδια εδώ και είκοσι κάτι χρόνια. Ετσι κι αλλιώς όμως την αγαπώ... Πολύ! :)

Επιστρέφουμε στο συγύρισμα και τη θεωρία..
Δεν θα πολυλογήσω. Αν κάποιο αντικείμενο δεν το γύρεψες τα τελευταία 5 χρόνια και όταν το βλέπεις δεν σου προσφέρει κάποια ιδιαίτερη ανάμνηση.. ακολούθα τον αλγόριθμο:

ΠΟΥΛΗΣΕ ΤΟ -> ΔΩΡΙΣΕ ΤΟ -> ΧΑΡΙΣΕ ΤΟ -> ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΕ ΤΟ -> ΠΕΤΑΞΕ ΤΟ!!

Απλά τα πράγματα. Σου το λέω εγώ. Δεν πρόκειται να το χρειαστείς!
Εξάλλου και να το χρειαστείς δεν θα το βρίσκεις!
I rest my case! (όπως είπα και στην femme fatale..)


Υ.Γ. Ο αλγόριθμος της θεωρίας αλλάζει ανάλογα με τη χώρα, την κοινωνία και την εποχή. Εβαλα πρώτα το ΠΟΥΛΗΣΕ ΤΟ, αφού εκφράζει την καπιταλιστική κοινωνία και την αγάπη που έχουμε σήμερα για τα λεφτά.
Ημουν σε δίλημμα αν έπρεπε να μπει πρώτο το ΧΑΡΙΣΕ ΤΟ, όπως χαρίζουν την πατρίδα μας ο μπούλουκκος (=Χριστόφιας) αλλά και οι υπόλοιποι (=άνθρωποι ανεξαρτήτως χρώματος που τους ενδιαφέρει μόνο η εξουσία).
Φυσικά, αν ο Περδίκης (=κόμμα οικολόγων) κάνει κυβέρνηση, αυτόματα το ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΕ ΤΟ ανεβαίνει τουλάχιστον 2 θέσεις.

3 σχόλια:

  1. 5 xrwnia? Mana mou, exeis upomonh. Egw antexw 1 xrwnw kai emfarmozw ena paromio sxedio.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αχ Κων/νε ολόκληρο κίνημα υπάρχει!
    Σου στέλνω στο mail υλικό.
    Και για 'μένα που γενικώς κράταγα πολύ σαβούρα ως αρχείο τα 5 χρόνια πολλά δείχνουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γεια σου Κωνσταντίνο (ή θα έπρεπε να πω τέρας!) Πολύ καλή η τακτική σου... Την εφαρμόζω κι εγώ μόνο πιο συχνά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πριν αφήσεις ένα σχόλιο σιγουρέψου ότι είναι χρήσιμο διότι:
1. Θα το διαβάσουν και άλλοι
2. Μπορεί να μείνει εδώ για πάντα
3. Κάποια μέρα ίσως το βρούν αρχαιολόγοι