Τετάρτη 28 Ιουλίου 2010

Παράξενα όνειρα

οκ.. άφησα τα πράγματα να ηρεμίσουν λίγο..

Πήγα για αληθινό ψάρεμα και επέστρεψα. Για ψάρεμα, να πάτε μόνο αν θέλετε να ηρεμήσετε! Κατά τα άλλα η αρκετά υψηλή δόση αδρεναλίνης που παράγει ο οργανισμός σας εκείνα τα 5 δευτερόλεπτα που τραβάτε το μοναδικό (ίσως) ψάρι που θα πιάσετε, ενώ κάθεστε στα βράχια για 4,5 ώρες δεν μπορώ να πω ότι είναι καλή επένδυση! :)

Δεν ξέρω ακόμα αν μου αρέσει η όλη φάση του blog -αν δεν δοκιμάσεις κάτι δεν μπορείς να ξέρεις πως είναι-, όμως ακολούθησα (εν μέρει) τη συμβουλή της φίλης μου της Ο. και συνεχίζω, με κάτι πιο χαλαρό σαν θεματολογία.

Είμαι σίγουρος ότι σας έχει τύχει. Να βλέπετε τον εαυτό σας σε μια περίεργη κατάσταση όπου τα πιο απίθανα πράγματα μπορεί να συμβούν. Μα όσο εξωπραγματικά, ασύνδετα και άλογα (όχι τα ζώα, εκτός και αν είναι πράσινα) κι αν είναι αυτά τα πράγματα, μερικές φορές μοιάζουν τόσο αληθινά που ξυπνώντας νιώθουμε ανακούφιση (αν ήταν εφιάλτης), χαρά (αν ήταν κάτι ευχάριστο) ή και μερικές φορές λύπη (αν ήταν κάτι πολυυυύ ευχάριστο..)

Το ωραίο με τα όνειρα είναι πως όσο και αν δεν θέλουμε να το πιστέψουμε, πρέπει να σχετίζονται κάπως με τον εγκέφαλο μας και το εγώ μας. Αλλιώς, θα έβλεπα εγώ τα όνειρα που βλέπεις εσύ κ.ο.κ

Δεν θα κάτσω να το ψάξω και να το αναλύσω επιστημονικά (αν και συνήθως μου αρέσει να βρίσκω μια λογική εξήγηση σε όλα) διότι πολύ απλά μου αρέσει αυτό το λίγο ''ανεξήγητο'' που βλέπουμε στα όνειρα.

Εξάλλου όταν ήμουν μικρός, είχα σκεφτεί τον τρόπο για να κατακτήσω ένα βραβείο νόμπελ. Ελεγα ότι θα ανακαλύψω μια μηχανή που να καταγράφει τα όνειρα μας, έτσι ώστε να μπορούμε να τα ξαναδούμε και να τα θυμηθούμε μετά το ξυπνητήρι!! (αλήθεια, εσύ δεν θα το αγόραζες αν ήταν σε προσιτή τιμή και σε ωραίο χρώμα?)

Φυσικά αν δεν τα κατάφερνα, (ή τα κατάφερνε κάποιος άλλος πριν από εμένα) είχα και εναλλακτική.. Θα ανακάλυπτα πως να δημιουργήσω ένα καρπούζι που δεν θα είχε πολλές μικρές και ενοχλητικές κουκούτσια αλλά θα είχε μόνο ένα μεγάλο στο κέντρο, σαν το ροδάκινο (οκ, αυτό σίγουρα θα το αγόραζες!)

Είχα σκοπό να γράψω και ένα όνειρο που είδα χτες, όμως μεγάλωσε πολύ το post οπότε το σταματώ. Δεν μου αρέσουν τα μεγάλα posts. Εξάλλου έχετε αρκετά δικά σας όνειρα!

Ονειρα γλυκά!

(γιατί συνεχίζουμε να κάνουμε αυτή την ευχή με τόσους διαβητικούς εκεί έξω?)

3 σχόλια:

  1. Periergo pou anaferes ta oneira: xtes onireua oti peftei ena aeroplano... kai epese sto Pakistan. P.S. Oxi, den exei ksanaeginei auto :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @ The Author
    ώχ! είχα ακούσει ότι κάποια όνειρα βγαίνουν αληθινά, όμως δεν το είχα πολυπιστέψει τότε..
    απλά αν με δεις εμένα σε όνειρο να παθαίνω κάτι, ενημέρωσε με νωρίς για να προλάβω να διευθετήσω κάτι ατέλειωτες υποθέσεις.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πριν αφήσεις ένα σχόλιο σιγουρέψου ότι είναι χρήσιμο διότι:
1. Θα το διαβάσουν και άλλοι
2. Μπορεί να μείνει εδώ για πάντα
3. Κάποια μέρα ίσως το βρούν αρχαιολόγοι