Τετάρτη 6 Ιουλίου 2011

Μπερδεμένο καλοκαίρι

Μπερδεμένο το καλοκαίρι φέτος.
Ενώ για όλους γύρω μου φαίνεται ξεκάθαρο..

Τελειώνουμε ρε! Ας μην λέω μεγάλες κουβέντες όμως με τη σχολή μου..
Μέχρι να περαστεί και ο τελευταίος βαθμός..
Μέχρι το τελευταίο δευτερόλεπτο να μας το βγάλουν από τον κώλο τη μύτη.

Αχ αυτή η υπέρτατη σχολή.. που μου έδωσε τόσα εφόδια.
Με έμαθα πάντως, όταν ζητώ κάτι από κάποιον να του το εξηγώ λες και είναι παιδάκι του δημοτικού (μέχρι την πρώτη τάξη, όχι περισσότερο, μετά αρχίζουν τα αγγλικά και νομίζουν ότι έγιναν επιστήμονες).

Τελοσπάντων.. κάπου εδώ στην Αγία Βαρβάρα τελειώνει η φοιτητική μου ζωή.
Στην Αγία Βαρβάρα στην Κρήτη εννοώ.. μην πηγαίνει ο νους σου για την Αγία Βαρβάρα της Κύπρου.. εκεί δεν με θέλουν! (κάποιοι κατάλαβαν)

Επιστρέφω όμως.. μπερδεμένα τα πράγματα.
Για το τι θα γίνει στη συνέχεια.
Δεν εννοώ για τον Σεπτέμβρη και μετά. Εκεί έχω σχέδια. Και αυτοπεποίθηση. Και επιθυμίες.
Και θα τις αναλύσω σε άλλο post. Μπορεί να μην είμαι σαν τους φίλους μου εδώ από το UOC (University of Crete) που λίγο πολύ είναι έτοιμοι να πάνε στη Γερμανία, αλλά δεν μετανιώνω για την επιλογή που έκανα για τη Σουηδία.
Ανυπομονώ πολύ να πάω και να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό! Το περιπλανώμενο τέρας δεν μασάει!!

Πάλι ξέφυγα.. είπα είναι μπερδεμένα τα πράγματα..
Για το καλοκαίρι εννοώ.. Ορκωμοσία κτλ.. αλλά μετά?
Τελικά θα κάνουμε κάτι μαζί? Πως να το πω.. μαζί?
Εγώ θέλω να αλλάζω το πρόγραμμα μου αν αξίζει.
Ξέρω τι θέλω, αλλά δεν αποφασίζω μόνος μου.
Και αν δεν βρεθούμε δεν μπορούμε να αποφασίσουμε μαζί.

p.s. http://www.youtube.com/watch?v=9qLiG8HSrqY&feature=related
p.s.2  ο τρίποδας ενώθηκε και πάλι στην Κρήτη. Οι επόμενες μέρες θα είναι αξέχαστες!!!
p.s.3 Στον αγαπημένο μου φίλο, προπονητή και πιο φανατικό αναγνώστη του blog, θέλω να πω ότι σιγά σιγά επιστρέφω στις κλαγγές (πολύ αργά και σταδιακά, μην έχεις υψηλές απαιτήσεις)
p.s.4 σε όλους εσάς.. μην μασάτε! περάστε ένα τέλειο καλοκαίρι!
p.s.5 αρχίζω να συμπαθώ τις γάτες.. σαν κατοικίδιο είναι αρκετά ως πολύ πιο καθαρές από τους κουνελάρες!!!
p.s.6 ''Νεαρέ, την καρπούζα που την πας?'' :)

5 σχόλια:

  1. Κοντσταντινε, συχαριτηρια για την ορκομοσια και την αποφοιτοιση(εεε, ετσι ειναι στα Ελλινηκα;)!! Καλο καλοκαιρι και τα πριπετια της καρδιας να εχουνε happy end :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ενα έχω να σου πω Agata, κάνε επανάληψη τα ελληνικά σου διότι η ορθογραφία σου χρειάζεται ξεσκόνισμα!!
    Μου φαίνεται ότι δεν τα μιλάς και άρχισες να τα ξεχνάς..Ελα πλάκα κάνω, και μένα τα ισπανικά είναι χειρότερα..
    Σε ευχαριστώ πολύ, και σου εύχομαι κι εσένα να έχεις ένα τέλειο καλοκαίρι! =)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Aσε, ασε δεν μιλαω σχεδον καθολου και νατα αποτελεσματα :( Και παλι - καλα να περασεις! Φιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΟΟΥΤΣ!!!!!!(επρεπε να το γραψω κεφαλαια διοτι εσιει κατι μηνες να γραψω....αλλα παντα σε διαβαζω)

    Φιλε μου περιπλανομενε,καρατελλιστη με το ναμι τζαι οι της μπακκιρας(βλεπε CA...ποιον αλλον?),τερας ασυγκρατητο δεν επιεννε αλλο επρεπε να γραψω παρα την παρατεταμενη μου δικτυακη αποχη. Επρεπε να γραψω διοτι εγινε και αναφορα εις το ατομον μου αλλα παραπανω εχαρηκα που τα υψηλα Sound Waves της κλαγγης ηδονιζουν τα τυμπανα των αυτιων μου.
    Αφου ετελιωσαμε με το χαρμοσυνο προλογο της επαναπροσεγγισης ας περασουμε και στα κωδικοποιημενα μας νεα τα οποια αφησα τα και εμεγαλωσαν σε ογκο και αντιμετωπιζει και προβλημα το μπλογκ σου στη χρηματιστηριακη στρατοσφαιρα της Λαικης Δημοκρατιας της Κινας.σορρυ παντως.....
    Εσιει να γραψω δαμεσα λλιον πριν την αναχωρηση μου για τη Μποτα οπου επερασα πολλα ωραια,διοτι ημουν με το μωρο,διοτι ανακαλυψα πως οι κατοικοι της Μποτας δεν ειναι ουτε μπορουν να γινουν καρατελλιστες, ειδα ωραια μερη και αξιοθεατα...και τελος ειδα τον CA τζιαι την συνοπαρτζια(=κλικκα) του. Ναι φιλε Κοουτς εκαμεν κλικκα με Fanboys τζιαι Fangirls και εκαμνε τον σπουδαιο!!!επισης δεν εμαθε χιτσην την γλωσσα,μονο τα βασικα για να μπορεσει να καταβροχθισει τους δισκους των πλησιων του.
    Αρκετα με τον CA, αφησες να νοηθει σε προηγουμενα ποστ σου για την υπαρξη καινουργιας αιθεριας υπαρξης,να τα πουμε που κοντα τουτα ομως.Επερασες καλα με τον "μεγαλε-Κιμων" στην Κρητη?Ποτε κατεβαινεις στο πολυπαθο νησι μας? εγω παντως στες 28/7 θα ειμαι στην αιθουσα τελετων ΑΠΘ να σου καμνω παναιριν.
    φιλε Κοουτς σε αφηνω και θα τα πουμε λιαν συντομως...
    Καρατελλιστης out...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φίλε Καρατελλιστή! (original πράμα, όι σαν τους κάτοικους της Μπότας)

    Κατ'αρχήν θέλω να δηλώσω ότι σήμερα το google analytics έπιασε φωτιά μετά το σχόλιο σου. Χαίρομαι που έλαβες την αναφορά που έγινε στο πρόσωπό σου και επανήλθες δριμύτερος!

    Επίσης θέλω να πω ότι χαίρομαι που θα παρευρεθείς στην αίθουσα τελετών του υπέρτατου πανεπιστήμίου της Ευρώπης. (ήταν να πω του κόσμου αλλά είπα να μεν υπερβάλω)
    Οσον αφορά το μωρό, έχω να δηλώσω ότι μαζί με τον βασιλικό ποτίζεται τζιαι η γλάστρα. (αφού εσύ έρκεσαι για να με δεις εμένα, αλλά ε, θα δεις και το μωρό αναγκαστικά!) σωστα?

    Εννοείται ότι μετά την ορκωμοσία θα τα σπάσομεν together - forever.
    Θα πω και του Πεγκου να έρτει, αλλά λογικά θα προτιμήσει να κάτσει έσσω τζιαι να παίξει Jordan challenge. Τζιαι να μεν το φκάλει τζιαι πουπάνω.

    Χρησιμοποίησα το κωδικό όνομα 2, διότι ο CA κατάφερε να ανακαλύψει ότι το Πεγκουλλίνι μινίσκει απέναντι που το σπίτι μας.. και μετά από ώρες και ώρες που την έβλεπε αποβλακωμένος (εννοείται την ώρα που τάχα εθκιέβαζε), έβαλε με να της φωνάξω για να σιουρευτεί ότι εν τζείνη! Και όταν της εφώναξα εβούρησε να κρυφτεί σαν το μωρό του δημοτικού που σύρνει πορτοκάλια στην αυλή του γείτονα. Το τι συνέβηκε στη συνέχεια με τη μοιραία συνάντηση δεν μπορώ να το αναφέρω εδώ. Ξέρω ότι δεν σε ενημέρωσε, και γιαυτό προτείνω να τιμωρηθεί παραδειγματικά!
    Προτείνω να τον δείσουμε σε ένα δωμάτιο γεμάτο xbox και 5-6 Leo κι ας κλαίω (με χαμηλά λιπαρά φυσικά) και να μεν μπορεί ούτε να παίξει ούτε να φάει.

    Οσον αφορά το ''λ.π.λ.α'' θα ενημερωθείς άμεσα με την άφιξη σου!

    Ο ''Μεεεεγάλε-Κίμων΄΄ με φρόντισε πολύ καλά στην Κρήτη, πέρασα τέλεια και έχω να πω μόνο καλά λόγια. Εδώκαμεν της θάλασσας τζιαι άψεν!

    Στο νησί δεν ξέρω πότε θα κατέβω ακόμα, αλλά σίγουρα μετά την ορκωμοσία. Θα εξαρτηθεί που πολλές παραμέτρους όπως καταλαβαίνεις!

    Σε αφήνω για να πάω να φάω το κουνέλι μου τζιαι μια σύκλα σαλάτα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πριν αφήσεις ένα σχόλιο σιγουρέψου ότι είναι χρήσιμο διότι:
1. Θα το διαβάσουν και άλλοι
2. Μπορεί να μείνει εδώ για πάντα
3. Κάποια μέρα ίσως το βρούν αρχαιολόγοι