Πέμπτη 21 Ιουλίου 2011

Είμαι εγώ παράξενος?

Οκ, μου αρέσει όταν αναλαμβάνω μια δουλειά, να την κάνω καλά και μάλιστα on time.
Οταν έχω κάτι να κάνω, ιδίως όταν εμπλέκει και άλλο άτομο, προσπαθώ να το τελειώσω με την πρώτη ευκαιρία και παραδέχομαι ότι μερικές φορές καταντώ υπερβολικός (π.χ. να πάω μέσα στη ζέστη, πεινασμένος και κουρασμένος στα ΕΛ.ΤΑ για  να στείλω ένα γράμμα τη στιγμή που μπορώ να πάω να το κάνω το απόγευμα, μετά τον ύπνο και το φαί.. έτσι κι αλλιώς το γράμμα θα φύγει την επομένη)

Εξάλλου ως γνωστόν ο εγκέφαλος μου είναι γεμάτος με πάρα πολλές πληροφορίες, και δεν θέλω να τον υπερφορτώνω, (γιατί τελευταίως άρχισε να παραπονιέται) και ίσως αυτός να είναι ένας τρόπος για να τον αποσυμφορώ. Εχεις κάτι να κάνεις? Παρά να το σκέφτεσαι συνέχεια, κάνε το, και delete it από το σύστημα.
Το άλλο (αποσυμφορητικό) κόλπο φυσικά είναι τα αγαπημένα μου post it, και όσοι με γνωρίζετε τα έχετε δει. (στο γραφείο, το κρεβάτι, το μπάνιο, την πόρτα κτλ)

Υπάρχουν κάποια πράγματα όμως που με κάνουν να διερωτούμαι αν εγώ είμαι παράξενος, ή αν ο υπόλοιπος όλος κόσμος σκέφτεται διαφορετικά από εμένα.

Επιστρέφω στα ΕΛ.ΤΑ.
Πήγα να στείλω ένα γράμμα. Και ήθελα να σταλθεί το συντομότερο.
Είχα δει κατά καιρούς κάτι γράμματα express, κάτι κατ'επείγον κτλ, οπότε λέω οκ, θα πληρώσω κάτι περισσότερο και θα το στείλω.

Στο ταμείο..
- Μέχρι πότε θα φτάσει αν το στείλω απλό?
- Σε 4 ημέρες.
- Μπορώ να το στείλω ως επείγον? Να πληρώσω δηλαδή περισσότερο και να φτάσει λίγο πιο νωρίς?
- Θέλετε να το στείλετε συστημένο για να φτάσει σίγουρα?
- Δεν με ενδιαφέρει αν θα φτάσει σίγουρα την Τρίτη. Θέλω να φτάσει μέχρι τη Δευτέρα.
- Ωραία θα το στείλουμε απλό, όχι συστημένο.
- Απλό express εννοείτε?
- Δεν ξέρω αν θα φτάσει πιο νωρίς.
- Πόσο στοιχίζει το απλό?
- 90 λεπτά
- Το express?
- 2,50 ευρώ
- Λογικά για να πληρώνω περισσότερα σημαίνει ότι γίνεται κάτι διαφορετικό..Οτι φτάνει πιο νωρίς ας πούμε..
- Ισως, τι να σας πω...

(δηλαδή  εσύ που δουλεύεις εκεί, δεν σου δημιουργήθηκε αυτή η απορία? Γιατί το ένα να στοιχίζει περισσότερο από το άλλο?)


p.s. δεν θέλω να θίξω τη συγκεκριμένη υπηρεσία. Απλά τέτοιους διαλόγους τους συναντώ καθημερινά.. Νιώθω ότι αρχίζω να χρησιμοποιώ πολύ τη δυαδική μορφή επικοινωνίας.. και δεν νομίζω να είναι ότι καλύτερο όταν δεν απευθύνεσαι σε υπολογιστή..

p.ss. Επίσης τον  περασμένο μήνα τα ΕΛ.ΤΑ εξαφάνισαν ένα γράμμα που ήθελα, οπότε θα τα ακούσουν.. (ας είναι και από το  blog μου)

4 σχόλια:

  1. Θα επικεντρωθώ σε αυτό:

    "δηλαδή εσύ που δουλεύεις εκεί, δεν σου δημιουργήθηκε αυτή η απορία? Γιατί το ένα να στοιχίζει περισσότερο από το άλλο?".

    Και θα απαντήσω:

    "δηλαδή εσύ που έζησες 6 χρόνια Ελλάδα, ακόμη να καταλάβεις πως άκρη δεν βγάζεις με τις υπηρεσίες;"

    :D

    Δεν είσαι παράξενος. Είναι η Ελλάδα μεσογειακή χώρα ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μεν μου κατηγοράς τη Μεσόγειο.. Αγαπούμε Μεσόγειο.. Εχει πολλά καλά.. όπως πχ ότι δεν έχει καρχαρίες διότι γίνεται έλεγχος στο Γιβραλτάρ..εννεν? :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φυσικά και αγαπούμε Μεσόγειο !

    Μα εν επειδή γίνεται έλεγχος στο Γιβραλτάρ;

    Είχα την εντύπωση πως εν επειδή δεν είναι αρκετά βαθιά τα νερά... χμ...

    p.s. Κι όμως !!

    κοίτα: http://www.flmnh.ufl.edu/fish/sharks/statistics/GAttack/MapEurope.htm

    Μπορεί να έχεις δίκαιο και να ελέγχουν στο Γιβραλτάρ από κάποια φάση και μετά ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χαχα! Τελικά το google μπορεί να ασχοληθεί με κάθε άσχετη απορία που έχει κάποιος..
    Αρχίζω να φοβάμαι.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πριν αφήσεις ένα σχόλιο σιγουρέψου ότι είναι χρήσιμο διότι:
1. Θα το διαβάσουν και άλλοι
2. Μπορεί να μείνει εδώ για πάντα
3. Κάποια μέρα ίσως το βρούν αρχαιολόγοι