Τρίτη 3 Ιανουαρίου 2012

2012.. best of the best!

 Γράφοντας από το δωρεάν wifi στον αερολιμένα Λάρνακας..
επειδή η πτήση μου έχει 2 ώρες καθυστέρηση και το μόνο που κινείται στα αφορολόγητα είναι το σουηδικό γκρουπ μου.
Απόψε επιστρέφω στην αγαπημένη μου παγόχωρα και το 2012
προβλέπεται να είναι γεμάτο καινούριες εμπειρίες!!



Οι καλύτερες διακοπές..
Οι διακοπές των Χριστουγέννων ήταν από τις καλύτερες διακοπές!
Γεμάτο πρόγραμμα, πολλοί φίλοι, κάστανα και δώρα!
Ηταν ακριβώς αυτό που χρειαζόταν για να γεμίσω τις μπαταρίες και να ξεκινήσω γεμάτος όρεξη την καινούρια αρχή!


2012..
Καινούριο σπίτι, δουλειά, οικογενειακές υποθέσεις (βλ.γάμοι), κτλ κτλ
νομίζω θα είναι ένας γεμάτος χρόνος και είμαι έτοιμος να τον ζήσω λεπτό προς λεπτό!


''Φίλε, ο φίλος σου άλλαξε..''
Οπως το είπα και στα τελευταία posts νομίζω ότι όλες οι εμπειρίες που παίρνουμε μας αλλάζουν σαν άνθρωπους και μας κάνουν καλύτερους. Ετσι παθαίνω κι εγώ.. και νιώθω ωραία για τις αλλαγές που βλέπω στον εαυτό μου.


Ομορφος κόσμος, κανέλα και δυόσμος
Είπα στην Κ. ότι βγήκα από τον όμορφο κόσμο που ζούσα πιο παλιά. Αυτή μου είπε ότι μόνο το ένα πόδι έβγαλα.. το άλλο είναι ακόμη εκεί. Ε ναι λοιπόν, για κάποια δευτερόλεπτα το έφερα και το άλλο στον αληθινό κόσμο. Μόνο για κάποια δευτερόλεπτα όμως..
Μετά το επανατοποθέτησα πίσω.. Γιατί θέλω και λίγο τον όμορφο κόσμο.. Και όταν ζήσει και η Κ. το ''best of the best'' θα με καταλάβει! :)


Σας εύχομαι μια καλή χρονιά γεμάτη αγάπη! Και μαγικά! Σε αυτούς που τα εκτιμάνε.. όχι σε όλους!

5 σχόλια:

  1. Κουμπάρε νόμιζα το Mateus ήταν το best for the beast, τι έγινε;
    Όσο για το που πρέπει να πατάς έχεις ακούσει από τον Ελύτη το "Αν δεν στηρίξεις το ένα σου πόδι έξω απ' τη Γη ποτέ σου δεν θα μπορέσεις να σταθείς επάνω της";
    Thanx a lot για μια ακόμη φορά για την περιήγηση στα άδυτα της Λευκωσίας.
    Να 'χεις μια τέλεια χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Hahaha! The best for the beast είναι τέλειο!
    Δυστυχώς δεν είχαμε περισσότερες ημέρες για δεις και τα υπόλοιπα.. τα πιο άδυτα.. :)
    Την επόμενη φορά θα τα π(ι)ούμε στο Ουκ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μιας και γράφει η Ευα και το Π.Τέρας για ακροπερπατήματα,σε ελεύθερη μετάφραση
    1. ο Καζαντζάκης έγραψε .. "ακροπερπατώ στην άβυσσο, με το ένα μου πόδι να στέκει γερά στη γης και με το άλλο ψάχνω την άβυσσο"..(και εγώ ακόμη ψάχνομαι, ανήσυχη ψυχή όντας)
    2. Ο Αρχιμήδης είπε.."Δώστε μου μέρος να σταθώ και μπορώ να μετακινήσω την Γη" (χρήση μοχλού,…εγώ λέω, με το σωστό πνευματικό και ψυχικό απόθεμα μπορείς να φέρεις τα κάτω πάνω)
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή χρονιά!Εγω λέω καλύτερα μη μπερδεύεσαι με το που στεκεται το ενα πόδι κ που το άλλο, πέτα καλύτερα, γρήγορο, ευκολο κ δεν πονοκεφαλιάζεις κιόλας (εγω το εφασμόζω!).
    Καλή χρονιά κ καλή αρχηηηηηηη!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ wonder boy
    ευχαριστούμε για ακόμη μια φορά για τα σοφά λόγια! κατ' αρχάς μόνο και μόνο που σχολιάζεις στο blog είσαι πολύ μπροστά! Αλλά τι να πω, αφού πάντα ήσουν μπροστά από την εποχή σου! :)
    μου αρέσει που ψάχνεσαι ακόμα.. μια χαρά είσαι, μην ψάχνεις συνέχεια το κάτι περισσότερο γιατί αυτό δεν σε αφήνει να εκτιμήσεις αυτά (τα τέλεια) που έχεις!


    @ Myrsini
    Το ξέρω ότι τελευταίως εσύ πετάς μέντωρ.. Ξέρω και ποιος σε κάνει να πετάς, αλλά ας μην τα δημοσιεύσω εδώ καλύτερα.. έχει πολλούς αναγνώστες το blog! :)
    Το φεγγάρι σου εύχομαι να φτάσεις.. Και ακόμα παραπέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πριν αφήσεις ένα σχόλιο σιγουρέψου ότι είναι χρήσιμο διότι:
1. Θα το διαβάσουν και άλλοι
2. Μπορεί να μείνει εδώ για πάντα
3. Κάποια μέρα ίσως το βρούν αρχαιολόγοι