Δευτέρα 2 Ιανουαρίου 2012

WTF???

Μα καλά εγώ ζω σε διαφορετικό κόσμο?
Και από τις δύο?
οκ, κάποτε ζούσα στον όμορφο κόσμο, όμως μετά το κατάλαβα και αναγκάστηκα να βγω από εκεί
παρόλο που δεν συμφωνούσα!
Και τώρα μου λέτε ότι πάλι κάνω λάθος?

Οχι, δεν θα νιώσω σε καμία περίπτωση ότι έκανα κάτι λάθος.
Ηταν από τις καλύτερες διακοπές Χριστουγέννων και στην φάση που είμαι δεν πρόκειται
να αφήσω την αυτοπεποίθηση μου και την καλή μου να χαλάσει.
Είμαστε ώριμοι άνθρωποι
Και για αυτό ακριβώς δεν καταλαβαίνω κάποιες συμπεριφορές..

Καλή χρονιά σας εύχομαι και να είστε πάντα σε αρμονία με τον εαυτό σας όπως είμαι εγώ!

p.s. η έκπληξη του γάμου προχωρά.. (ναι, ξέρω ότι είσαι φανατική αναγνώστρια.. κάτι περισσότερο δεν θα βρεις εδω μέσα! :p)
Αλλά αυτό που έμαθα τις προάλλες? Οτι διαβάζεις τόσα πολλά blogs? Νόμιζα ότι είχα κάποια αποκλειστικότητα.. =)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πριν αφήσεις ένα σχόλιο σιγουρέψου ότι είναι χρήσιμο διότι:
1. Θα το διαβάσουν και άλλοι
2. Μπορεί να μείνει εδώ για πάντα
3. Κάποια μέρα ίσως το βρούν αρχαιολόγοι