Τρίτη 24 Μαΐου 2011

backup, backup, backup!!

μόλις έκλεισα 96 ώρες.. χωρίς υπολογιστή!
μπορείς να το φανταστείς?
σιγά το πράμα θα πουν μερικοί.. τους προκαλώ..
εδώ 2 ώρες χωρίς το κινητό και παθαίνουμε εμπλοκή..
τραγικό αλλά αληθινό..

Φυσικά την αποχή από το pc δεν την έκανα από επιλογή.
Την έκανα διότι ένας μικροσκοπικός αλλά πανέξυπνος και παντοδύναμος ιός αποφάσισε να επιτεθεί στον απροστάτευτο υπολογιστή μου και να καθαρίσει τα πάντα! Προφανώς τα έχασα όλα. Ναι, γίνεται! Ούτε εγώ το πίστευα..
Αυτό θα ήταν καταστροφικό αν δεν είχα φροντίσει να κάνω backup πριν από λίγο καιρό.
Μάθημα πρώτο λοιπόν.. εσύ που διαβάζεις το blog, φύλαξε όλα τα αρχεία που θέλεις σε ένα εξωτερικό δίσκο να βρίσκονται.. ποτέ δεν ξέρεις..
Θα νιώσεις πολύ δυνατός όταν δεν θα εξαρτάσαι από το αν θα ανοίξει τελικά ή όχι ο υπολογιστής!

Το μόνο που έχασα είναι τα αυτοσχέδια videos που έκανα από τα μαθήματα της νοηματικής γλώσσας..
Ελπίζω με τη βοήθεια της Γ. που παίζει την καλύτερη μπιρίμπα να τα ξανακάνω για να σας τα ανεβάσω, είναι πολύ ενδιαφέρον!
(ναι, παίζεις την καλύτερη μπιρίμπα..έχεις ταλέντο..τώρα θα με βοηθήσεις να τα ξανακάνουμε??) 

Και μετά κάθησα και σκέφτηκα.. γιατί υπάρχουν οι ιοί των υπολογιστών?
Ποιος κακός άνθρωπος τους δημιουργεί? και γιατί?
Τι κέρδος έχει αυτός αν έχασα τον ύπνο μου και τα αρχεία μου?
Μετά μου μπήκαν σκέψεις ότι τους δημιουργούν οι εταιρείες των antivirus για ευνόητους λόγους..
Αν ξέρει κάποιος ας μου δώσει τα φώτα του..

p.s. και άλλη μια παράδοξη παρατήρηση που έκανα.. Είναι πολύ καλύτερο να μην έχεις υπολογιστή, από το να έχεις υπολογιστή και να μην μπορείς να ενωθείς στο internet!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πριν αφήσεις ένα σχόλιο σιγουρέψου ότι είναι χρήσιμο διότι:
1. Θα το διαβάσουν και άλλοι
2. Μπορεί να μείνει εδώ για πάντα
3. Κάποια μέρα ίσως το βρούν αρχαιολόγοι