Τρίτη 3 Μαΐου 2011

Ο κόσμος γυρίζει μόνο γύρω από κάποιους..

Είναι γνωστή η άποψη μου για το μπουρδέλο τη σχολή μου οπότε δεν θα επαναλάβω τον εαυτό μου.
Δεν φτάνει όμως που μας δίνουν ένα πτυχίο χωρίς τις απαιτούμενες γνώσεις, ένα πτυχίο χωρίς υπόληψη στο εξωτερικό, πρέπει για να το πάρουμε να μας το βγάλουν από τον κώλο τη μύτη.

Και δεν μιλώ για δύσκολες εξετάσεις ή στριφνούς καθηγητές, αυτά ποτέ δεν τα εκστερνίστηκα και μάλιστα κατηγορώ αυτούς που τα λένε. Διότι αυτά είναι φτηνές δικαιολογίες, (αν προετοιμαστείς όπως πρέπει θα το περάσεις το μάθημα) που όχι μόνο διαστρεβλωνουν την αλήθεια, αλλά υποκρύβουν και το πραγματικό πρόβλημα.
Εγώ πάντα το έλεγα.. Το να περάσεις ένα μάθημα στη σχολή μου είναι το πιο εύκολο πράγμα
Το να μάθεις ιατρική όμως (μέσα από την απέραντη αδιαφορία των ''καθηγητών'', την ατέλειωτη παπαγαλία και τις ανούσιες εξετάσεις) είναι το πιο δύσκολο.

Ομως η ανυπαρξία οργάνωσης, η αδιαφορία που έχουν όσοι σχετίζονται με τη σχολή και την οποία αναπόφευκτα μεταβιβάζουν στους φοιτητές ξεπερνάει κάθε όριο..

Στην αρχή της χρονιάς βγήκε το πρόγραμμα του έτους.
Εκανα τα αδύνατα δυνατά (θυμίζω, 2 μήνες πήγαινε έλα σε γραμματείες και καθηγητές) για να πάω erasmus χωρίς να επηρεάσω το ''ιερό'' πρόγραμμα της σχολής που με τόσο κόπο έβγαλε η γραμματεία μας (ναι, ειρωνικά το λέω).

Και ερχόμαστε τώρα, 2 μήνες πριν την αποφοίτηση μου..
1 βδομάδα πριν να δώσω την προγραμματισμένη εξέταση στην παιδιατρική, αποφασίζει η κλινική ότι λόγω φόρτου εργασίας των μελών ΔΕΠ (Ελεος!) δεν θα κάνει την εξέταση μας και θα την συνδυάσει με αυτούς που κάνουν τον επόμενο κύκλο μαθημάτων..

οκ.. το δεχτήκαμε..έτσι μάθαμε άλλωστε..

μετά από 8 ημέρες να πηγαίνω καθημερινά και να ρωτώ πότε θα γίνει τελικά, βγήκε η καινούρια ημερομηνία.. Περιττό να πω ότι με αντιμετώπιζαν με το χειρότερο τρόπο, σαν να ήμουν μικρόβιο, λες και δεν δικαιούμαι να ξέρω πότε θα εξεταστώ..

- είναι τελεσίδική η καινούρια ημερομηνία? ρώτησα
- ναι και δεν θα αλλάξει με τίποτα

οκ.. έκλεισα λοιπόν τα εισιτήρια μου για να πάω στην Κρήτη να κάνω το κέντρο υγείας που χρωστώ λόγω erasmus (Ναι, παραβίασα λίγο το ''ιερό'' πρόγραμμα και μου αξίζει να τιμωρηθώ παραδειγματικά!)

μαθαίνω σήμερα ότι η Παιδιατρική, και πάλι άλλαξε την ημερομηνία..
Λες και ο κόσμος γυρίζει μόνο γύρω τους..
Αλλά αφού γυρίζει.. τι μπορώ να κάνω? να μην πάρω πτυχίο?? 

Απλά τα πράγματα..δεν θα ασχοληθώ..
Θα πάω να τους βρω, να τους το (ξανα)πω ότι είναι ανεύθυνοι,
θα απαιτήσω να μην (ξανα)αλλάξουν την ημερομηνία,
θα απαιτήσω να με εξετάσουν την ώρα που θέλω για να πάω πίσω Κρήτη την ίδια μέρα
και θα τους ζητήσω και συστατική επιστολή για το ότι είμαι καλός φοιτητής!

Και μετά ελπίζω και η aegean να δεχτεί να αλλάξω το εισιτήριο..

Αχρηστοι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πριν αφήσεις ένα σχόλιο σιγουρέψου ότι είναι χρήσιμο διότι:
1. Θα το διαβάσουν και άλλοι
2. Μπορεί να μείνει εδώ για πάντα
3. Κάποια μέρα ίσως το βρούν αρχαιολόγοι