Τρίτη 24 Μαΐου 2011

(Eleutheria) chain effect..

Η αλήθεια είναι ότι παρόλο που το αντιμετώπισα ψύχραιμα, το σύμπαν γύρω μου επηρεάστηκε από τον μικροσκοπικό ιό.. (αν δεν σου βγάζει νόημα η πρόταση δες εδώ)


 Αρχικά δεν κοιμήθηκα καλά την Παρασκευή το βράδυ, γιατί όπως και να το κάνουμε ήταν κάτι που δεν το περίμενα, και έτσι δεν ξύπνησα με διάθεση το Σάββατο.

Οπότε το πρωί πήγα στις εξετάσεις των Σουηδικών χωρίς όρεξη και ως αποτέλεσμα δεν έγραψα όπως θα ήθελα.. (δηλαδή 100/100).

Ετσι ήρθα σπίτι νιώθωντας χειρότερα, και όταν πήγα για ποδόσφαιρο αποδείχτηκε ότι το σχέδιο 1 match ανα βδομάδα είναι ακόμη υπερβολικό.

Και έτσι ήρθα σπίτι νιώθωντας ακόμη χειρότερα..

Κι έτσι αποφάσισα ότι πρέπει να σπάσω την αλυσίδα και πήρα τηλέφωνο την Ε. και της είπα να πάμε για βόλτα στην παραλιακή. Και παρόλο που :
- δεν μου έφερε την ομπρέλα που της δάνεισα (σιγά μην έπαιρνα τη ροζ που μου έφερε)
- μιλήσαμε μόνο για παραμύθια (3 ώρες περίπου)
- την κέρασα μόνο μια γρανίτα  (αλλά τι γρανίτα!)
- το λεωφορείο ήταν γεμάτο και έτσι περπατήσαμε ακόμη μισή ώρα μέχρι το επόμενο

εγώ που μου αρέσουν τα απλά πράγματα, πέρασα πολύ καλά. Ελπίζω κι αυτή. Την συμπαθώ πολύ ως κοπέλα την Ε. και πρέπει να της τω πω πριν το διαβάσει από το blog!!

p.s. ψιτ, καλύτερα που δεν μου έφερες την ομπρέλα.. :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πριν αφήσεις ένα σχόλιο σιγουρέψου ότι είναι χρήσιμο διότι:
1. Θα το διαβάσουν και άλλοι
2. Μπορεί να μείνει εδώ για πάντα
3. Κάποια μέρα ίσως το βρούν αρχαιολόγοι