Δευτέρα 30 Αυγούστου 2010

Παράξενα όνειρα (2)

Είδα το πρώτο μου όνειρο στα Σουηδικά.. χωρίς υπότιτλους!
Αυτό σημαίνει ότι:

α) είναι παρενέργεια από την υπερβολική κατανάλωση κρέατος αγνώστου προέλευσης (κοινώς κατεψυγμένων κεφτεδακίων)
β) άρχισα να γίνομαι (πολύ) καλός στη γλώσσα και αυτή μπαίνει στο υποσυνείδητο μου
γ) φέρει ευθύνη η Σουηδέζα που κοιμότανε δίπλα μου
δ) είναι κάτι εντελώς τυχαίο, και εσύ είδες προχτές ένα όνειρο στα κινέζικα (με υπότιτλους να υποθέσω..)

Η σωστή απάντηση στην κρίση σας..
Οι νικητές κερδίζουν μια δωρεάν διαμονή σε ένα υπερπολυτελές φοιτητικό δωμάτιο στο σαγηνευτικό Lund!

Απο αύριο ξεκινά και η χειρουργική :)

4 σχόλια:

  1. Νούς υγιής εν σώματι υγιές!!!Το (γ)
    Πότε να κάνω κράτηση για τη φιλοξενία;
    Γιατί είμαι σίγουρος ότι κέρδισα; Η απάντηση βρίσκεται στο το post 15/08/10, Erasmus i Sverige

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σουηδέζα ξανθιά δίμετρη;;; :Ρ

    Καλό ξεκίνημα με χειρουργική

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με ισάτοπον απαγωγή η σωστή απάντηση μπορεί μόνο να είναι το α.

    Δεν μπορεί να είναι το:

    β) γιατί ακόμα δεν είμαι σε θέση να διαβάσω το λογοτεχνικό βιβλίο που αγόρασα, οπότε χρειάζομαι ακόμη δουλειά

    γ) στο διάδρομο μου γέμισαν όλα τα δωμάτια. σύνολο? 10 αγόρια και 1 κορίτσι. Πάλι καλά που την έχουμε κι αυτή να μας θυμίζει ότι υπάρχει ακόμη ένα γένος στον έξω κόσμο!
    Εξάλλου αυτή που κοιμότανε δίπλα μου ήταν φινλαδέζα, οπότε το όνειρο έπρεπε να είναι στα φινλανδέζικα.

    δ) τίποτα δεν είναι τυχαίο (το butterfly effect σας λέει κάτι?)

    Αλλά πάλι μπορείτε να έρθετε! Οι τιμές θα είναι φοιτητικές για όλους!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πριν αφήσεις ένα σχόλιο σιγουρέψου ότι είναι χρήσιμο διότι:
1. Θα το διαβάσουν και άλλοι
2. Μπορεί να μείνει εδώ για πάντα
3. Κάποια μέρα ίσως το βρούν αρχαιολόγοι