Τρίτη 17 Αυγούστου 2010

Κοπεγχάγη = Βροχή, ποδήλατα και η μικρή γοργόνα λείπει..

Συγνώμη είναι Αύγουστος? Γιατί μόλις ξύπνησα βρέχει???
Πάω μια βόλτα να δω την πόλη by day (by rain)

Ποδήλατα εδώ, ποδήλατα εκεί.
Ακόμα και μέσα στη βροχή!
Ποδήλατα μέσα στο μετρό, ποδήλατα έξω από κάθε cafe.
Τη νύχτα, τα κορίτσια φτάνουν στα μπαρ με τα ποδήλατα, κρατώντας τα ψηλοτάκουνα στο χέρι, παρκάρουν και αλλάζουν τα παπούτσια εκεί.
Δεν μπορώ να το φανταστώ αυτό στην Ελλάδα, (για την Κύπρο ούτε λόγος), αλλά ας γίνουν οι ποδηλατόδρομοι που υπάρχουν εδώ και τα υπόλοιπα σιγά σιγά..
Και κάτι σημαντικό.. τα ποδήλατα είναι παντού χωρίς να είναι κλειδωμένα!!
Γιατί δηλαδή οι κλέφτες ποδηλάτων να είναι στην Ελλάδα και όχι εδώ?? Ναι, ακόμη δεν ξέχασα το ποδήλατο μου που έφυγε άδικα από τη ζωή μου.. (σε συνέχεια του προηγούμενου post όμως, αν δεν μου το έκλεβαν, δεν θα γνώριζα τη ζέβρα)
Μια ματιά στο parking έξω από το supermarket Irma


Το πιο γνωστό αξιοθέατη της Κοπεγχάγης, είναι το άγαλμα της μικρής γοργόνας.
Είναι στην άκρη της πόλης, αλλά αποφάσισα να πάω να τη δω. Εξάλλου εδώ οι συγκοινωνίες είναι πολύ συχνές.
Φτάνω λοιπόν στο σημείο που έπρεπε να είναι η γοργόνα και ιδού

Φεύγω, πάω στη Σουηδία μου!

2 σχόλια:

  1. Καλημέρα Περιπλανώμενε!
    Διάβασα όλα τα τελευταία ποστ μονομιάς! ;)
    Καλά να πάει το Εράσμους, που σίγουρα θα πάει καλά!
    Όσο για το ποδήλατο ξέρεις ότι είμαστε συμπάσχοντες στην Θεσσαλονίκη. Πάντως και στην Βαρκελώνη κλέβουν, να το έχεις υπ'όψιν....
    Θα σε δούμε καθόλου Θεσνίκη; Εγώ φτάνω δευτέρα και θα είμαι όλο τον Σεπτέμβρη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα amigo!
    Λίγο δύσκολο για τη Θεσσαλονίκη τώρα.. Θα επιστρέψω προς το τέλος του Νιόβρη. Αρα θα πρέπει να σε επισκεφτώ πιο μετά στην Βαρκελώνη αναγκαστικά..:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πριν αφήσεις ένα σχόλιο σιγουρέψου ότι είναι χρήσιμο διότι:
1. Θα το διαβάσουν και άλλοι
2. Μπορεί να μείνει εδώ για πάντα
3. Κάποια μέρα ίσως το βρούν αρχαιολόγοι