Κυριακή 15 Αυγούστου 2010

Erasmus i Sverige!

= Erasmus στη Σουηδία!

κάνω μια μικρή στάση στο σπιτάκι μου στη Θεσσαλονίκη, (ξεφορτώνω τα φαγητά της γιαγιάς) και φεύγω για το πρώτο μου ταξίδι στην μετεμπλόγκια εποχή..

Πάω επιτέλους να ανακαλύψω από κοντά τη χώρα αυτή που:

- λένε ότι δεν νυχτώνει ποτέ και κάποιοι αποκαλούν Παγοχώρα
- σκέφτομαι να πάω εκεί να κάνω ειδικότητα
- η μαμά μου στην αρχή δεν την συμπαθούσε, αλλά σιγά σιγά άρχισε να την ανακαλύπτει και να βρίσκει γνωστούς που πήγαν και είναι ευχαριστημένοι.
- ο παπάς μου είναι σίγουρος ότι έχει πολλές ωραίες κοπέλες και πως πρέπει να το εκμεταλλευτώ (για να βελτιώσω και τα σουηδικά μου)
- η αδερφή μου σίγουρα θα μπορούσε να ζήσει εκεί διότι μετά τις πρόσφατες διακοπές της στην Ελλάδα επιβεβαίωσε ότι προτιμά λίγη περισσότερη οργάνωση.

Δεν ξέρω ακριβώς τι θα συναντήσω, είμαι όμως αρκετά ενθουσιασμένος (όπως είμαστε όλοι για μια νέα αρχή ή για κάτι καινούριο στη ζωή μας). Αύριο λοιπόν, θα ταξιδέψω για Κοπεγχάγη, και αποφάσισα να μείνω εκεί μια νύχτα (ελπίζω σε κάποιο Hostel και όχι σε καμιά πλατεία). Την Τρίτη θα πάρω το τρενο και ταξιδέψω πάνω στην Øresund Bridge που ενώνει τη Σουηδία με τη Δανία για να φτάσω στον προορισμο μου, την πασίγνωστη πόλη του Lund! (τι? δεν έχετε ακουστά την πόλη των ιδεών? τστστς..)
Πάρτε μια ιδέα από την υπο-υπερθαλάσσια γέφυρα που θα διασχίσω..




Πριν ακόμη φτάσω στο Lund πάντως, έχω μια αίσθηση ότι θα μου αρέσει.
Και εξηγώ γιατί..
Στο Α.Π.Θ, χρειάστηκα 5 ημέρες για να βρω τον καθηγητή που ήταν υπεύθυνος για το Erasmus, να κλείσω ραντεβού με την προσωπική γραμματέα του,να πάω στο ραντεβού και να μην με περιμένει κανείς, να τον βρω τελικά την άλλη μέρα για να με στείλει στην κεντρική γραμματεία για να πάρω μια σφραγίδα, που στην κεντρική γραμματεία επιμένουν ότι την έχει ο καθηγητής, να επιστρέψω στον καθηγητή και να μου πει ότι δεν έχει αυτός τη σφραγίδα, να ξαναπάω στην κεντρική γραμματεία που όμως πλέον έκανε απεργία, να επιστρέψω εκεί την επομένη και να μου πουν να επιστρέψω σε 2 ημέρες για να πάρω τη σφραγίδα διότι πρέπει να την υπογράψει η προϊστάμενη που είναι διακοπές στην Τρίπολη. Και τελικά να στείλω όλα τα χαρτιά εγώ.
Στο πανεπιστήμιο του Lund, η υπεύθυνη γραμματέας χρειάστηκε 10 λεπτά για να μου στείλει το αντίστοιχο έγγραφο σκαναρισμένο στο email μου

p.s. Στο Α.Π.Θ δεν μπορούσαν φυσικά να μου το στείλουν ηλεκρονικά διότι ούτε οι καθηγητές ούτε οι γραμματείες έχουν email. (ή αν έχουν, δεν ξέρουν τι είναι και τι κάνει, και όπως κάθε πράγμα άγνωστο το φοβούνται..)

Φεύγω λοιπόν!! Ξέρω ότι σε όλους σας αρέσουν τα ταξίδια..
Ζηλέψτε ελεύθερα όσοι θέλετε :)

16 σχόλια:

  1. ζηλεύουμε ήδη..!καλά να περάσεις!ανέβασε και καμια φωτο για μας που μενουμε πίσω ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό ταξίδι και καλή περιπλάνηση στη Σουηδία τέρας! :) Ελπίζω όλα να παν καλά προπάντων με τα σουηδικά σου ;) Καλά να περάσεις ρε.. τα λέμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @ Anael
    ευχαριστώ! αν δεν με προδώσει η φωτογραφική μου θα έχουμε και φώτο. Αλλιώς θα βάλω κάτι από το google, υπάρχει πιθανότητα να μην πιστέψετε αν σας πω ότι εγώ την τράβηξα? :)

    @ phdem
    τον πρώτο καιρό ότι με ρωτούν θα λέω ναι, και θα γελώ όταν γελούν οι υπόλοιποι. Μετά λογικά θα αρχίσω να καταλαβαίνω τα σουηδικά. Καλές προπονήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δε χρειάζεται να σου ξαναεξηγήσω τον τυπικό διάλογο???χαχαχαχχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πάντως εκ πείρας, αν δεν καταλαβαίνεις καλύτερα να λες οχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. kala na peraseis :)! grapse oses perissoteres empeiries mporeis.. na mathoume tpt kai meis oi andiaferomenoi ;)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ Ανώνυμος
    αν είσαι ενδιαφερόμενος για το erasmus, πολύ ευχχαρίστως να σε βοηθήσω με όλα τα διαδικαστικά και με συμβουλές! Οποτε θέλεις μπορείς να με βρεις για να τα πούμε και πιο αναλυτικά.
    Αν ενδιαφέρεσαι για ειδίκευση για παιδιατρική στην Σουηδία όμως, δεν θα σε βοηθήσω, οι θέσεις είναι ήδη λίγες! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. xaxa oxi min anisuxeis,den tha sou parw ti thesi !den eimai kan stin iatriki, eimai foititria farmakeutikis.. apla me endiaferei para polu to Erasmus kai opws to epsaxna sto google, petuxa to blog sou kai enthousiastika.. :)! grafeis polu wraia!ithela na paw Ispania,alla meta ap'osa diavasa sigoura tha to ksanaskeftw (poli twn idewn einai auti ;) )... ! tespa! den ithela na se enoxlisw ! kala na pernas kai opws eipa,grafe oso pio polla mporeis ;) !!!
    :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @ Ανώνυμη :)
    οκ, αφού το πεδίο είναι καθαρό, όπως είπα και πιο πάνω πολύ ευχαρίστως θα σε βοηθήσω! ;)
    Επίσης νομίζω ότι είσαι το πρώτο άτομο που διαβάζει το blog μου χωρίς να με ξέρει προσωπικά, οπότε εννοείται ότι δικαιούσαι ειδική μεταχείριση!!
    Πάντως ότι και να αποφασίσεις τελικά, είμαι σίγουρος ότι θα περάσεις τέλεια!
    Αν χρειαστείς κάτι ξέρεις που να με βρεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. oo euxaristw ! ginesai diasimos ap' o,ti vlepeis :P! mpika stous anagnwstes sou, opote tha se vriskw ! (den eimai kai toso anwnumi pia ;) ) kali sou mera!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. κοουτς!!! αυτα ηταν οι λεξεις κλειδια που επαραθεσα του γουγλη και σε ανακαλυψα: "blog σουηδια erasmus". εσιει σε στην πρωτη επιλογη(καθολου τυχαιο) :). απο οτι εκαταλαβες οι αναγνωστες σου, τζαι εγω μαζι , αναμενουμε να διαβασουμε τες περιπετειες σου στην Παγοχωρα τις οποιες αποφυγες να περιγραψεις με πλαγιους τροπους οταν σε ερωτησα τα χριστουγεννα. ο φιλος σου ο Καρατελλιστης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Φίλε Καρατελιστή!!
    Για να με έχει ο γουγλης στην πρώτη επιλογή αντιλαμβάνεσαι τι σπουδαίο blog έχω..
    Εχουμε και λέμε, τις περιπέτειες θα τις διηγηθώ στον κινέζο που θα κατεβάζει τα malboro ασταμάτητα ακούγοντας τες κλαγγές, όταν θα έρτεις να δεις το μωρό, μαζί με τον Ca, και ίσως την flawless(αν όλα πάνε βάσει σχεδίου και έρτει το αυτοκίνητο που της επαράγγειλα).
    Αν περάσει και η femme fatale που τζαμέ τυχαία, εννοείται ότι θα την κεράσουμε!
    p.s. ούτε ο γουγλης δεν μπορεί να το αποκρυπτογραφύσει τούτον.. Η συνάντηση θα γίνει με πάσα μυστικότητα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κοουτς!!!
    Αν συνεχισουμε τις κλαγγες με τον ιδιο ρυθμο ο κινεζος θα κοψει τα Μαρλμπορο(κοτσινα) και θα ξεκινησει ζωνιανη μαριχουανα. Ο CA δυστυχως δεν θα μας τιμησει διοτι θα ηδονιζεται εις τας Φλωρεντιας(μετα που 3 μηνες που εννα ερτει πισω εννα μας λαλει πως θελει την Τζουξ ακομα).
    Εν΄το μεταξυ τωρα μαθαινω το προσωνυμιο, "flawless" ωστε, αλλα ρε φιλε που τα CD επιες στο αυτοκινητο? ξεκινα με DVD πρωτα, ατε μια βολτα πας τη ζεβρα. Αν περασει που τζιαμε η Femme fatale θα κλαψει με μαυρο δακρυ παντως, αλλα τη να της κανουμεν?? Ουτε ο γουγλης εν την βοηθα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. χαχαχαχαχαχα!!
    φίλε εμένα έκαμες με τα φυρτώ,
    έτσι γέλιο εσιει να κάμω που την ''μιαν αγιορίτικη μιξ'', το σπουδαιότερο αστείο το οποίο δεν αναγνώρισε ποτέ ο Πέγκος.
    ο CA διαβάζοντας τα σχόλια μας, φυσικά έκαμε το γνωστόν μυδίασμα (μισόγελιο..).
    Αστον να πάει εις τα Φλωρεντίας πέρκει ανοίξουν τα μάτια του.
    Εν καλά που λαλείς.. εν να την πάρω βόλτα με τη ζέπρα πρώτα.
    Ατε έλα να πάμε στη βιβλιοθήκη να οργανώσουμε τα σχέδια μας! Νιώθω ότι είμαι ο μόνος που έχει 1,5 L μπουκάλα τωρά.. (συλλεκτικό μπουκάλι Αθως σε περίπτωση πολέμου, παρατεταμένης ανομβρίας ή σεισμού)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Θυμασαι γελιο με την αγιοριτικη μιξ? εμεις να γελουμε μες τα γρασιθκια τζιαι ο Πεγκος να βουττα την λαγανα τζιαι να καμνει το μυδιασμα. Εν Μονα Λιζα που επρεπε να τον λαλουμε τζιαι οι Πεγκο αλλα ενιγουει,εμεις αγαπουμε τον. Εν το μεταξυ πρεπει να καμουμε ενα χωρο ειδικο για τες συλλεκτικες μπουκαλες στο μελλοντικο πολυφαγειον μας(πολυ+φαγειον=καρατελλιστηκες ποσοτητες φαγητου), κριμα που o CA δεν θα καταφερει να τες δει πριν να πουληθουν σε εξωφρενικες τιμες. Το υβριδικον δυστυχως δεν θα του επιτρεψει να απολαυσει αυτο το μουσειακο εκθεμα(ο λογος γνωστος).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ήμουν την ίδια περίοδο με σένα στην Σουηδία για εράσμους! Σε άλλη πόλη, στην Karlskrona. Αλλα επισκεύτηκα και το Lund μπορώ να πώ αν και μικρή, οτι ήταν μια απο τις αγαπημένες μου πόλεις που επισκεύτηκα όσο ήμουν εκεί. Πέρασα φανταστικά. Το blog μου είναι αυτό αν ενδιαφέρεσαι να διαβάσεις: http://nop33.wordpress.com . Πολύ χαίρομαι όταν βρίσκω ανθρώπους που έχουν ζήσει το ίδιο πράγμα με μένα.! Γιατί υπάρχουν πολλοί που δεν καταλαβαίνουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πριν αφήσεις ένα σχόλιο σιγουρέψου ότι είναι χρήσιμο διότι:
1. Θα το διαβάσουν και άλλοι
2. Μπορεί να μείνει εδώ για πάντα
3. Κάποια μέρα ίσως το βρούν αρχαιολόγοι