Δευτέρα 23 Αυγούστου 2010

Μου αρέσει / Δεν μου αρέσει

Οπου και να είμαστε, υπάρχουν κάποια μικρά πραγματάκια, ασήμαντα τις περισσότερες φορές, τα οποία μας όμως μας κάνουν να νιώθουμε ωραία.. ή μας σπάνε τα νεύρα

Ορίστε η δική μου λίστα, που δημιουργήθηκε την πρώτη μου εβδομάδα στο Lund:

Μου αρέσει / δεν μου αρέσει που:

- το γάλα στη Σουηδία είναι πιο παχύρευστο
- τα λεμόνια είναι 4,5 ευρώ το κιλό και δεν μυρίζουν καν
- παντού και πάντα όλοι πληρώνουν με visa
- το supermarket δεν είναι κάτω από το σπίτι μου
- βρίσκεις τα πάντα κατεψυγμένα
- δεν έχει κρέμα για να κάνεις αφρό όταν ξυρίζεσαι. Μόνο gel και έτοιμο αφρό
- αρχίζει να βρέχει και οι Σουηδοί συνεχίζουν κανονικά τη ζωή τους λες και δεν συμβαίνει τίποτα (ατού ο Γαβρίλης)
- το στρώμα μου δεν είναι σκληρό
- ο κόσμος είναι ευγενικός
- οι Σουηδοί μιλούν πάντα υπερβολικά σιγά. (οκ, είπαμε ευγένεια αλλά όχι και να μην καταλαβαίνω αν είναι άνθρωπος ή γάτα στο σαλόνι.)
- όλοι οι συγκάτοικοι μου τρώνε κάθε μα κάθε μέρα τηγανιτά σουηδικά κεφτεδάκια (ναι, εκείνα που πουλά το IKEA)
- πρέπει να κλείσεις ραντεβού για να πλύνεις τα ρούχα σου (στα κοινά πλυντήρια των εστιών)
- κλείνεις το ραντεβού αυτόματα από το internet και το πλύσιμο είναι εντελώς δωρεάν (η σκόνη και το μαλακτικό σε περιμένουν στο πλυντήριο)
- οι μεγάλες (=κανονικές κυπριακές) πατάτες είναι πολύ πιο ακριβές από τις μικρές
- ανοίγω το νερό και έρχεται ΑΜΕΣΩΣ το βραστό (ούτε εκείνο το 1 λεπτό που θέλει το φυσικό μου αέριο στη Θεσσαλονίκη)
- στο supermarket εχει τα αυτόματα ταμεία (snabkassan) που χτυπάς μόνος σου τα πράγματα

- τρέχεις και δεν είσαι ο μόνος που το κάνεις
- τρέχεις και δεν ιδρώνεις
- τρέχεις και βρέχεσαι (από την συνεχόμενη βροχή)
- τρέχεις και βλέπεις λαγούς στη διαδρομή (είδα 3 μέχρι τώρα)
- σήμερα καθώς έτρεχα, με σταμάτησε κάποιος και με ρώτησε στα σουηδικά που είναι το supermarket κι εγώ τον κατάλαβα και του εξήγησα! :)


Υποψιάζομαι ότι αυτή η λίστα δύναται να μεγαλώσει πολύ..
Οπότε σας αφήνω και πάω να διαβάσω το βιβλίο που αγόρασα σήμερα!
''Mitt liv som hund'' (Η ζωή μου ως σκύλος)

2 σχόλια:

  1. RE cuuzzzz, ma krema gia afro re file mou??? se poia epoxi zeis re!! kairos itan na paeis mprosta!!! Perkei na ksyrizese me tin lepida tou parperi akoma!!! :D:D
    empikes sto noima tis souidias telika!! Mpravo!!! Wraia ta posts synexis'ta!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ο παρπέρης ξιουρίζει 20 άτομα την ημέρα, και χρησιμοποιά την κρέμα.. τυχαίο? δεν νομίζω! κάτι ξέρει ο άνθρωπος..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πριν αφήσεις ένα σχόλιο σιγουρέψου ότι είναι χρήσιμο διότι:
1. Θα το διαβάσουν και άλλοι
2. Μπορεί να μείνει εδώ για πάντα
3. Κάποια μέρα ίσως το βρούν αρχαιολόγοι