Πέμπτη 19 Αυγούστου 2010

Lund! The city of ideas!


Εδώ είμαστε λοιπόν..
Μια περίληψη των 2 πρώτων ημερών:

- έβρεχε συνέχεια (σήμερα ευτυχώς είναι ''ηλιόλουστη'' η μέρα -μην φανταστείτε ότι καιγόμαστε)
- γι' αυτό όμως όλα είναι καταπράσινα
- νυχτώνει στις 21.00
- το Lund είναι η πρώτη πόλη στην Ευρώπη σε αναλογία ποδήλατα/αυτοκίνητα. Εχει παντού ποδηλατόδρομους, έχει ειδικά φώτα τροχαίας για ποδήλατα και σχεδόν πάντα η κίνηση στον ποδηλατόδρομο είναι μεγαλύτερη από αυτήν στον δρόμο δίπλα. Το πρώτο πράγμα που έκανα ήταν να αγοράσω κι εγώ ένα μεταχειρισμένο ποδήλατο
- μένω σε ιδιωτικές εστίες, έχω δικό μου μπάνιο και μοιράζομαι κουζίνα-χωλ με ακόμη 10 δωμάτια (προς το παρόν έχουμε 3 Σουηδούς, 1 Σκωτσέζο και 1 Σουηδέζα)
- Αρχισα να θυμάμαι τα Σουηδικά μου! Vad roligt!
- Το Lund είναι πανεπιστήμιούπολη, και τα πάντα κινούνται γύρω από το πανεπιστήμιο
- Εχω σύνδεση 100Μbps και πληρώνω 5 ευρώ το μήνα
- Ηδη το αγαπημένο μου μέρος στην πόλη είναι το μικρό Apple Cafe & Restaurang απέναντι από την DomKyrkan (=ο καθεδρικός στο κέντρο της πόλης). All you can eat 65 kronor (60 για φοιτητές)
- Το πανεπιστήμιο είναι οργανωμένο (έτσι για αλλαγή)
- Η ζωή κυλά ήρεμα (όχι ακριβώς το χαλαράαα της Θεσσαλονίκης)

Στο επόμενο post, λίγα μαθήματα Σουηδικών..

4 σχόλια:

  1. Αυτά είναι..!!!
    Σου εύχομαι(με τη σειρά μου) οι μέρες να κυλάνε τόσο δημιουργικά και ευχάριστα που να μη χρειαστεί να τις μετράς πλέον..

    Καλή δύναμη!Καλή αρχή!Καλή διαμονή..

    ΥΓ:μία Σουηδέζα διαβάζω..χμμ.. ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλώς τον μας τον "Σουηδό"!

    Όμορφα πράγματα βλέπω!!! Ελπίζω να έχεις το ίδιο θετικές εντυπώσεις και από το νοσοκομείο!

    Buenos dias muchacho!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ola kala, alla to numero Souidezwn kopellwn gyro sou prepei na auksanthei! Que disfrutes :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλωσήρθες= välkommen!!!Αν κ βρίσκομαι ακομή λίγο πιο βόρεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πριν αφήσεις ένα σχόλιο σιγουρέψου ότι είναι χρήσιμο διότι:
1. Θα το διαβάσουν και άλλοι
2. Μπορεί να μείνει εδώ για πάντα
3. Κάποια μέρα ίσως το βρούν αρχαιολόγοι