Τρίτη 17 Αυγούστου 2010

Οταν ένα ταξίδι ξεκινά καλά..

Φαινεται ότι το Ελ Βελ με πάει πολύ. Παρά τους τσουχτερούς του φόρους, αρχίζω κι εγώ να το συμπαθώ. Κάθε φορά που ταξιδεύω από εκεί με περιμένει μια έκπληξη..

Συζήτηση στο check in της Iberia πριν 2 χρόνια (όταν ταξίδευα για Περού):

Υπάλληλος - Γεια σας

Εγώ - Χαίρεται

- Ταξιδέυετε για Λίμα?

- Ναι

- Επειδή το αεροσκάφος είναι πλήρες, ανώτερες δυνάμεις μου είπαν να σας ενημερώσω ότι έχετε την επιλογή να ταξιδέψετε χωρίς χρέωση στην Α' θέση. Εισηγούμαι να το δεχτείτε (χαμόγελο και κλείσιμο ματιού)

- Οτι λένε οι μεγάλες δυνάμεις (χαμόγελο και κλείσιμο ματιού)



Συζήτηση στο check in της Scandinavian airlines σήμερα:

- Γεια σας

- Χαίρεται

- Που πάτε?

- Κοπεγχάγη

- Τελικός προορισμός?

- Ναι

- Εχω να σας κάνω μια πρόταση. Επειδή η πτήση είναι overbooked, ψάχνουμε εθελοντές που να δέχονται να πάνε Κοπεγχάγη μέσω Βαρσοβίας με πτήση που αναχωρεί σε 2 ώρες. Θα φτάσετε Κοπεγχάγη στις 19.40 (αντί για 16.25 που φτάνει αυτή η πτήση). Σε αντάλλαγμα αν δεχτείτε σας δίνουμε δώρο ένα αεροπορικό εισιτήριο αξίας μέχρι 300 ευρώ ή 150 ευρώ μετρητά

- Η βαλίτσα μου? (την είχα δώσει μέσα ήδη από Θεσσαλονίκη)

- Θα τη βρούμε και θα την βάλουμε εμείς στην καινούρια πτήση

- Χμ.. (σκέφτηκα ότι είμαι μόνος μου, δεν με περιμένει κανείς και φυσικά ότι δεν έχω εισιτήριο για επιστροφή) Οκ, θα το κάνω.

- Πολύ ωραία, κι εγώ στη θέση σας αυτό θα έκανα. Αλλά δυστυχώς δεν μου έχει τύχει ποτέ!



Πάω στο ταμείο της Scandinavian για να διευθετήσω την αλλαγή. Μπροστά μου ένα ζευγάρι Ελλήνων που έπαιρνε στο χέρι τα 300 ευρώ μετρητά. Καθώς κάνω την αλλαγή, έρχονται πίσω μου 2 Βραζιλιάνοι, που ταξίδευαν στη πτήση μου για Κοπεγχάγη. Αργησαν 3 λεπτά, το check in έκλεισε και έχασαν τα εισιτήρια τους. Δεν τόλμησα να τους πω τι θα γινόταν αν πήγαιναν 3 λεπτά νωρίτερα!!


Τελικά έτσι είναι η ζωή. Αμα σε θέλει σε θέλει. (δεν μιλώ για τη συμφοιτήτρια μου τη Ζωή)


Φαίνεται πως κάθε πράγμα, όσο μικροσκοπικό και ασήμαντο και αν μοιάζει, αναπόφευκτα μπορεί να αλλάζει τα επόμενα που ακολουθούν. Αυτό που λέμε τύχη είναι απλά η συνομωσία του Σύμπαντος ώστε το κάθε τι να έρχεται ακριβώς εκεί και όπως ακριβώς το θέλεις.


Αν έχεις τύχη λοιπόν απόλαυσέ το. Αν όχι, απλά κάνε υπομονή, δες το θετικά και δε γίνεται, κάποτε θα γυρίσει ο τροχός, να γα..υγήσει και ο φτωχός!

3 σχόλια:

  1. Tuxeraki, ma hsoun Barsobia? Tha kaname kana kafe an moy eixes pei. Kalo taxidi na apolauseis thn Souidia sou :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ναι, ήμουνα Βαρσοβία για 25 ολόκληρα λεπτά! Από το ένα αεροπλάνο μπήκα στο άλλο.. :)
    Αλλιώς φυσικά και θα επικοινωνούσα!

    Ο καφές αναβάλλεται για την επόμενη φορά που θα έχω λίγο περισσότερο χρόνο στην πόλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πριν αφήσεις ένα σχόλιο σιγουρέψου ότι είναι χρήσιμο διότι:
1. Θα το διαβάσουν και άλλοι
2. Μπορεί να μείνει εδώ για πάντα
3. Κάποια μέρα ίσως το βρούν αρχαιολόγοι